RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1078

Vnější kontext užívání jazyka

Oblasti ve sféře učení se jazyku, které mohou být podkladem pro vymezení učiva v ŠVP.

Gabriela Baladová, publikováno 29.1.2007 0:00, zhlédnuto 4713×

Jak učit angličtinu ve 3. ročníku

Několik ukázek z metodické publikace vydané na pomoc učitelům anglického jazyka pod názvem Jak učit angličtinu ve 3. ročníku.

Alena Podepřelová, publikováno 24.1.2007 0:00, zhlédnuto 19769×

Deskriptor úrovně B1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 5736×

Deskriptor úrovně C1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 4263×

Deskriptor úrovně C2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 4402×

Deskriptor úrovně B2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 5244×

Deskriptor úrovně A1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 7048×

Deskriptor úrovně A2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 6151×

Společné referenční úrovně

Pojmový aparát, kterého lze využít k popisu vlastního systému. Jde o výňatek z kapitoly v SERR, ve které jsou popsána kritéria deskriptorů společných referenčních úrovní. Zde je uvedena stručná charakteristika,…

Gabriela Baladová, publikováno 12.12.2006 0:00, zhlédnuto 5632×

Formulace deskriptorů

Výňatek ze Společného evropského referenčního rámce pro jazyky (SERR), ve které jsou uvedeny technické aspekty popisování úrovní ovládání jazyka při hodnocení. Celá kapitola v SERR pojednává o kritériích pro…

Gabriela Baladová, publikováno 11.12.2006 0:00, zhlédnuto 4532×

1051 — 1060 z celkem 1078


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV