Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1080

Papiertheater

Využití metody k motivaci a k zamyšlení nad problematikou "zapomenutých dětí", následná diskuse, zapojení dramatických prvků, malování a vytváření jednoduchých kulis. Tvorba vlastních příběhů.

Ivana Frýbová, publikováno 4.6.2007 0:00, zhlédnuto 7730×

Seznamujeme se a opakujeme ve výuce němčiny

Metody seznámení se a opakování patří ke klíčovým činnostem ve výuce cizích jazyků. Ať již seznámení se (jedná se o klíčovou konverzační situaci) nebo opakování (které se jeví jako zdánlivě nezáživné) lze…

Kamila Sladkovská, publikováno 22.2.2007 0:00, zhlédnuto 12237×, 2 komentáře

Vnější kontext užívání jazyka

Oblasti ve sféře učení se jazyku, které mohou být podkladem pro vymezení učiva v ŠVP.

Gabriela Baladová, publikováno 29.1.2007 0:00, zhlédnuto 4893×

Jak učit angličtinu ve 3. ročníku

Několik ukázek z metodické publikace vydané na pomoc učitelům anglického jazyka pod názvem Jak učit angličtinu ve 3. ročníku.

Alena Podepřelová, publikováno 24.1.2007 0:00, zhlédnuto 21067×

Deskriptor úrovně A1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 7398×

Deskriptor úrovně C2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 4704×

Deskriptor úrovně B1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 6071×

Deskriptor úrovně A2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 6464×

Deskriptor úrovně B2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 5567×

Deskriptor úrovně C1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 4552×

1051 — 1060 z celkem 1080


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.1.2021 23:28
Pepíček
No, my si vždycky v naší křesťanské škole vždy na výlety bereme jen to…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
14.1.2021 21:44

Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a…

15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
20.1.2021 21:59
Pepina
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
14.1.2021 8:00
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
14.1.2021 17:21

Dobrý den,je zde nějaké řešení?

14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…