RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1078

Němčina Bingo – číslovky 0–20

Bingo - číslovky 0-20. Každý žák obdrží jednu tabulku s osmi čísly. Učitel diktuje číslovky a žáci je vyškrtávají. Žák, který první zaškrtne všechna čísla, zvolá bingo. Aktivita na procvičování a upevňování…

Mgr. Eva Chmelařová, publikováno 10.6.2013 8:47, zhlédnuto 2653×, hodnocení: Hodnocení: 2

Interaktivní procvičování anglických slovíček na téma doprava

Žáci si procvičí anglická slovíčka na téma doprava. Zpočátku se objeví zhruba na 20 sekund obrázky různých dopravních prostředků v českém a anglickém jazyce. V druhé části žáci přiřazují k anglickému slovíčku…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 6.6.2013 8:36, zhlédnuto 1445×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zavedení CLILu ve škole

6. kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ se zaměřuje na kritéria, která musí každá škola zvážit, pokud se rozhodne zařadit výuku CLIL do svého vzdělávacího programu. V úvodu ukážeme dva…

Phil Ball, publikováno 4.6.2013 9:06, zhlédnuto 4759×

Angličtina a děti v předškolním a mladším školním věku - tipy a triky pro učitele i rodiče

Malé děti jsou jako houba, nasávají to, co je kolem nich. Když mají kolem sebe angličtinu, nasávají angličtinu. Tento příspěvek shrnuje některé přístupy a postupy, které dobře fungovaly při práci s dětmi ve škole i…

Ivana Chmelařová, publikováno 16.5.2013 9:21, zhlédnuto 50906×, 8 komentářů

Výzkumy o přínosu CLILu

V pořadí druhá kapitola publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ se zabývá výzkumy v oblasti integrované výuky cizího jazyka a nejazykového předmětu (CLIL). Výzkumy o CLILu pocházejí z nejrůznějších zemí…

Lenka Tejkalová, publikováno 7.5.2013 10:51, zhlédnuto 6696×

Pojem CLIL

První kapitola publikace Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií vymezuje základní pojmy CLILu, bilingvní výuku a další formy jazykového vzdělávání. Přináší…

Tereza Šmídová, publikováno 30.4.2013 9:10, zhlédnuto 9866×

Kritické čtení - inspirace pro rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách anglického jazyka II. – Aktivita pro 2. stupeň ZŠ nebo nižší ročník víceletých gymnázií - Fotbalový klub

Tento článek je druhým dílem z třídílné série zabývající se čtenářskou gramotností a zejména kritickým čtením. První díl byl zaměřen na teoretické aspekty dané problematiky, druhá část představuje praktickou…

Renata Bromová, publikováno 4.3.2013 9:06, zhlédnuto 8637×, hodnocení: Hodnocení: 3

Telefonní rozhovor a hodnocení ústní interakce v Evropském jazykovém portfoliu

Žáci sami napíší návrh telefonního rozhovoru, sehrají jej ve dvojicích jako scénku. Rozhovor je veden s kamarádem cizincem. Žáci pracují se slepou mapou Evropy, ve které dle kontextu vybarvují některé státy. Svou ústní…

Mgr. Pavla Smolová, publikováno 14.2.2013 10:32, zhlédnuto 5610×

Práce s písničkou a sebehodnocení

Příklad dobré praxe navrhuje aktivitu pro žáky prvního stupně ZŠ, která jim pomáhá si lépe uvědomit, jaké mají znalosti a co všechno zvládají v anglickém jazyce. Na základě písničky o zvířátkách s žáci…

Mgr. Kamila Sladkovská, publikováno 13.2.2013 10:48, zhlédnuto 7721×

Cizí jazyky v Evropě

Alespoň jedním cizím jazykem se domluví více než polovina Evropanů (54 %), čtvrtina může vést konverzaci ve dvou dalších jazycích a desetina přinejmenším ve třech cizích jazycích. Prokázalo to šetření Eurobarometru…

Alena Nová, publikováno 5.2.2013 9:35, zhlédnuto 6546×

131 — 140 z celkem 1078


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…