- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Nepravidelná slovesa – running dictation
Materiál je určený k procvičování nepravidelných sloves na 2. stupni ZŠ.
Tradigitální přístup k výuce angličtiny na ZŠ
Navzdory tomu, jak silný vliv mají v současnosti digitální technologie ve všech oblastech lidského života, není nutno se vzdávat všech osvědčených tradičních postupů při výuce cizího jazyka. Je jen třeba je vhodně s…
Human body
Jedná se o interaktivní slepou mapu či prezentaci lidského těla, která slouží k procvičení slovíček označujících části lidského těla. DUM je vhodné použít pro individuální zopakování probírané látky či zpestřit…
Past perfect – timelines
Materiál je určený k pochopení a procvičování předminulého času v 9. třídě ZŠ.
The dates – finding a twin
Pracovní list je určen k procvičení učiva o řadových číslovkách. Žák si nejprve libovolně zvolí vhodná zakončení svých vět, poté hledá své dvojče, tj. osobu se stejnou informací. Tvoří jednoduché otázky, správně…
Lodě – procvičování trpného rodu
Materiál je určený pro žáky 9. třídy ZŠ. Zaměřuje se na procvičování trpného rodu v angličtině. Žáci hrají známou hru lodě. Během hry si procvičují tvoření trpného rodu v angličtině a zároveň jeho překlad.
Calendars – the dates
V tomto materiálu žáci procvičují použití řadových číslovek. Je určen dvojici žáků k tzv. „running dictation“ - předávání informací. Každá dvojice obdrží list z kalendáře, podle něhož pak zjišťují správné…
Lodě – procvičování modálních sloves
Materiál je určený k procvičování modálních sloves na 2. stupni ZŠ. Žáci hrají známou hru lodě, při které procvičují užití a překlad modálních sloves.
Colours – find the right colour
Materiál je určený k procvičování barev v angličtině.
Čeština pro žáky-cizince: 9 – Oblečení
Příspěvek je zaměřen na rozšíření slovní zásoby pro žáky-cizince tématem Oblečení. Je doprovázen deseti pracovními kartami. V příspěvku se procvičují přídavná jména a opakují se některá základní slovesa (být a…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|