- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
What's the time?
Prezentace se týká vysvětlení hodin a určování času. Obsahuje řadu úkolů, při jejichž řešení žáci pochopí, jak porozumět danému časovému údaji.
Hry ve vyučování jazyků
Článek se zabývá aktuálním tématem her a hravých aktivit ve výuce. Ty jsou jedním z aktivizačních prostředků moderního vyučování a také jednou z (nových) forem a metod práce. Učitelé se snaží stále častěji oživit…
CLIL na 1. stupni ZŠ – Project The Water Cycle
Projekt Water comes and goes! pro 1. stupeň ZŠ byl zpracován týmem odborných učitelů (Anna Aimone, Luisa de Giorgi, Maria Rosaria Leone, Sandra Teagno) ZŠ v Turíně jako CLIL práce pokrývající 5 lekcí za měsíc (celkem 20…
Timmy in London
Prezentace je určena mladším žákům na prvním stupni. Prostřednictvím panáčka Timmyho navštíví nejznámější místa v Londýně. K prezentaci je připojen také pracovní list s úkoly.
Animals - make sentences
Pracovní list vhodně doplňuje učivo o zvířatech v anglických učebnicích pro 1. stupeň. Obsahuje obrázky několika zvířat a tabulku se slovy. Žáci pracují ve dvojici, tvoří věty s použitím slov z tabulky. Používají…
Čeština pro cizince - Simpsonovi
Hra na procvičení názvů rodinných příslušníků a vlastností.
Reading practice - verb pictures
Materiál pro žáky s dyslexií. Je určen pro individuální práci žáka a vyučujícího při reedukační lekci, ale lze jej využít i ve třídě. Úkolem žáka je „přečíst" obrázek naznačující sloveso, najít anglický…
Čtení tak trochu jinak
Soubor aktivit vedoucích k rozvoji čtenářské gramotnosti a klíčových kompetencí. Žáci využívají v aktivitách slovní zásobu k tématům zvířata, barvy, části těla, a zároveň si upevňují tvary množného čísla,…
What’s the time?
Pracovní list navazuje na prezentaci se stejným názvem. Obsahuje 12 obrázků hodin bez ručiček. Úkolem žáků je dokreslit zadané časy. Je možno sestavovat vlastní obrázky a doplňovat různé časy. Součástí materiálu je i…
Using hands
Pracovní list obsahuje 18 sloves vyjadřujících, co vše můžeme dělat pomocí našich rukou. Pro pomoc jsou přiřazeny obrázky sloves. Žáci pojmenují obrázek a dané sloveso napíšou do věty. Na závěr sestaví 5 vět o tom,…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|