RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1686

Matematické pexeso +/− 0–5

Materiál je možné vytisknout na bílé papíry (doporučuji papíry větší gramáže, aby tisk neprosvítal), zalaminovat a podle čar rozstříhat. Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky v 1. ročníku při procvičování…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 17.4.2018 9:11, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vetřelci – úhly

Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně. Sady jsou připravené v několika…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 4.4.2018 9:26, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Kdopak v řadě předbíhá

V materiálu nalezneme 8 pracovních listů. Žáci mají v řadách zvířátek s čísly najít zvířátko, které v řadě předbíhá, tedy nejde na svém místě.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 26.3.2018 8:54, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Nákupy 0–100

Materiál je určen žákům 2. ročníku základní školy. Po vytištění, vystřižení, zahnutí posledního sloupce a zalaminování vznikne 8 karet. Žáci určují, kolik peněz zaplatí za nákup uvedený v konkrétním řádku,…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 23.3.2018 11:14, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Interaktivní matematika III.

Publikace je interaktivní matematickou doplňovačkou. Žáci doplňují čísla do prázdných políček, aby součet čísel ve všech řádcích, sloupcích a úhlopříčkách byl vždy stejný.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 21.3.2018 8:30, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Vetřelci – rovnice

Žáci řeší zadanou sadu lineárních rovnic (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 15.3.2018 9:10, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Bludiště – procenta

Bludiště slouží k procvičování výpočtů procent. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 7.3.2018 8:52, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Interaktivní matematické kostky

Kostky se otáčejí. Jedné však chybí číslice. Žáci musí určit, jaká číslice má být místo otazníku.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 6.3.2018 8:50, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Bludiště – celá čísla

Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací s celými čísly. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 1.3.2018 8:57, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Pohyb

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí…

Petr Polívka, publikováno 27.2.2018 9:57, zhlédnuto ×

1 — 10 z celkem 1686
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.4.2018 10:23
Marie
Dobrý den, mezi webináři jsem nenašla žádné téma zaměřené na hodiny výtvarné…
19.4.2018 20:14
Druhé setkání s lektorskou dvojicí Vítek Hrbáček a Petr Bureš s podtitulem Hry a techniky…
18.4.2018 18:43
Řekl bych, že osypky jsou na místě. Open society je něco, co demagogové a dezinformátoři…
18.4.2018 13:42
Skupina Společné vzdělávání
11.4.2018 14:39
janbratan
Jestli vám můžu poradit nejlepší místo na teambuilding, tak je to určitě, jak řiká i…
16.4.2018 13:21
Podívejte se na výběr nejnovějších/ne jús pěšnějších příspěvků Metodického…
18.4.2018 17:11
Pan Soros musí mít nějaké vskutku nadpřirozené schopnosti, že ještě ve svých bezmála…
18.4.2018 13:42
Skupina Společné vzdělávání
10.4.2018 8:23
Dobrý den, myslím že tablet ve výuce už je téměř samozřejmostí. já učím Inf na ZŠ…
5.4.2018 19:30
Že toho o tvořivé dramatice v MŠ ví Mgr. Michael Novotný spoustu, nás přesvědčil ve…
17.4.2018 19:15
"(...) 6 nezávislými institucemi (...) zjištění jejich pravdivosti" -- Kolik z těch…
18.4.2018 13:41
Skupina Společné vzdělávání