RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1761

Podporujeme rozvíjení matematické gramotnosti nejen v matematice – 7. minikonference odborného panelu matematické gramotnosti

Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou gramotnost projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), která se konala 26. srpna 2020 v Praze. Setkání se zúčastnili zástupci větších i…

Mgr. Petr Polívka, publikováno 21.9.2020 13:41, zhlédnuto 793×

Násobení – QR kódy

Materiál slouží jako pomůcka při výuce matematiky ve 2., 3. nebo 4. či 5. ročníku (násobilka). Pravidlem je vypočítat příklady na kartičkách rozvěšených po třídě/chodbě/zahradě a zjistit, zda je součin zapsán…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 7.9.2020 15:21, zhlédnuto 1022×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek

Největší společný dělitel a nejmenší společný násobek – procvičování s tabletem či mobilem (ale i s počítačem). Trojice materiálů k procvičení určování největšího společného dělitele a nejmenšího…

Mgr. Radomír Macháň, publikováno 1.9.2020 10:18, zhlédnuto 944×, hodnocení: Hodnocení: 3

Digitální technologie ovlivňují vzdělávací obsah na 1. stupni (2. část)

Text je součástí kolekce článků, které se věnují problematice využívání digitálních technologií v primárním vzdělávání. Zamýšlí se nad tím, které běžné aktivity vedou k rozvíjení digitální gramotnosti žáků…

PhDr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 29.7.2020 9:16, zhlédnuto 10119×

Tabulky a grafy

Výukový materiál s využitím QR kódů k procvičení dovednosti četby grafů a získávání údajů z nich. Současně vytvoření tabulky v tabulkovém kalkulátoru na základě údajů vypočítaných z grafu.

Mgr. Radomír Macháň, publikováno 21.7.2020 13:04, zhlédnuto 690×, hodnocení: Hodnocení: 4

Rovnice – QR kódy

Aktivita k procvičení znalostí a praktických dovedností při řešení jednoduchých rovnic. Současně rozvíjí kromě matematické i digitální gramotnost a rozvíjí schopnost práce s QR kódy a digitálními zařízeními.

Mgr. Radomír Macháň, publikováno 9.7.2020 8:57, zhlédnuto 841×, hodnocení: Hodnocení: 4

Nejvyšší hory ČR

Materiál podporuje čtenářskou a matematickou gramotnost žáků druhého stupně. Cílem je vést žáky k přesné a správné četbě, vyhledávání informací v textu, práci s tabulkou a grafem, zorientování se v nich.…

Mgr. Radomír Macháň, publikováno 27.5.2020 11:25, zhlédnuto 1156×, hodnocení: Hodnocení: 4

Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ, 2. část

Text navazuje na článek „Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ, 1. část“, také se zaměřuje na obsahovou komplementaritu vyučovacího předmětu matematiky a průřezového tématu…

Zdeněk Hromádka, publikováno 12.5.2020 9:54, zhlédnuto 1802×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nápady pro uplatnění environmentální výchovy v matematice na druhém stupni ZŠ – 1. část

Článek se zaměřuje na obsahovou komplementaritu vyučovacího předmětu matematiky a průřezového tématu environmentální výchovy. Vyučovací předmět a průřezové téma se mohou potkávat (a obsahově doplňovat) v textu…

Zdeněk Hromádka, publikováno 7.5.2020 10:22, zhlédnuto 2261×, hodnocení: Hodnocení: 3

Objem a povrch krychle a kvádru

DUM obsahuje formulář pro zadání délek stran krychle a kvádru; při splnění podmínek umožní vypočítat a zobrazit objem a povrch těchto těles. Pro spuštění je nutné rozbalit složku a následně otevřít soubor s příponou…

Ing. Jitka Vlčková, publikováno 16.4.2020 13:53, zhlédnuto 1271×, hodnocení: Hodnocení: 3

1 — 10 z celkem 1761
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…