- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Porovnávání počtu obrázků
Materiál obsahuje 2 pracovní listy a kartičky k rozstříhání a činnostnímu učení. Žáci porovnávají počty obrázků, doplňují číslice a znaménka v řádu do 10.
Zlomky – bludiště
Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací se zlomky. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčcích. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.
Poměr s QR kódy
Příklady na samostatné procvičování krácení poměru a postupného poměru, výsledky jsou uloženy v QR kódu pro kontrolu práce žákem nebo čísly pro kontrolu učitelem.
Soubor interaktivních her z matematiky II.
Soubor nabízí interaktivní hry s cílem zjistit znalosti z matematiky. Je možné použít na individuální i týmovou práci žáků.
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 60 vteřin III.
Interaktivní publikace je zaměřena na rychlé počítání příkladů na sčítání, odčítání, násobení a dělení.
Puzzle – nejmenší společný násobek
Puzzle na určování nejmenšího společného násobku ve třech úrovních obtížnosti. Vhodné pro individuální práci či práci ve dvojici.
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
Soubor nabízí příklady, které musí žáci zvládnout do časového limitu 15 vteřin.
Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy
Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů. Z hlediska…
Puzzle – největší společný dělitel
Puzzle na určování největšího společného dělitele ve třech úrovních obtížnosti. Vhodné pro individuální práci či práci ve dvojici.
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
Publikace nabízí žákům příklady s různou náročností. Obsahují sčítání, odečítání, násobení i dělení. Podle toho, jak je příklad náročný, je určen časový limit 15 nebo 30 vteřin. Publikace je vhodná pro…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
12.1.2021 20:31
Ono je dle mého docela dost nebezpečné nedbát na jídlo, protože z toho mohou vzniknout…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|