- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Čarodějka Dórinka v 1. třídě
Pracovní list z matematiky a čtení. V matematice si žáci procvičí počítání do 20 a porovnávání čísel. List je zaměřený na čtení s porozuměním a kreslení obrázku podle instrukcí. Žáci vyhledávají vhodná slova k…
Počítáme s Lukášem
Pracovní list, ve kterém řešíme spolu s Lukášem pět netradičních matematických problémů. Součástí pracovního listu jsou správná řešení k žákovské kontrole.
Počítáme s Mirkem
Pracovní list, ve kterém řešíme spolu se čtvrťákem Mirkem pět netradičních matematických příkladů. Součástí pracovního listu jsou správná řešení ke kontrole našich výsledků.
Počítáme s Markem
Pracovní list, ve kterém řešíme spolu s páťákem Markem pět zajímavých matematických příkladů. Součástí pracovního listu jsou správná řešení ke společné kontrole.
Tvary a barvy
Poznávání největších, nejmenších tvarů, směrových šipek - vybarvování dle návodu. Porovnávání stejných tvarů a velikostí.
Konstrukce trojúhelníku podle věty sss
Prezentace vhodná k samostudiu i jako podpora přímé výuky vysvětluje, vyvozuje (na základě množin bodů)a popisuje postup konstrukce trojúhelníku zadaného všemi jeho stranami. Zároveň obsahuje opakování základních…
Nerovnice - ekvivalentní úpravy 2
Prezentace vhodná k samostudiu i jako podpora přímé výuky. Seznámení s druhou sadou ekvivalentních úprav využívaných při řešení nerovnic, vyvozených ze srovnání s ekvivalentními úpravami používanými při řešení…
Počítáme s Tomášem a Michalem
Pracovní list, ve kterém řešíme spolu s Tomášem a Michalem pět netradičních matematických úloh. Součástí pracovního listu jsou správná řešení ke společné či individuální žákovské kontrole.
Slovní úlohy - trojčlenka
Slovní úlohy na trojčlenku, výběr správného výpočtu ze 4 možností.
Počítáme s Pavlínou
Pracovní list, ve kterém řešíme spolu s Pavlínou pět netradičních matematických příkladů. Součástí pracovního listu jsou správná řešení pro posouzení našich výsledků.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|