RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1751

Analogové hodiny – pexeso

Žáci si interaktivní formou pomocí pexesa procvičí znalost hodin. Lze použít na individuální i týmovou práci. Lze provést průzkum, jakými způsoby se žáci dozvídají o aktuálním čase.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 29.3.2016 9:10, zhlédnuto 1615×, hodnocení: Hodnocení: 2

Římské číslice

Prezentace přiblíží žákům vznik a využití římských čísel. Žáci se seznámí s jednoduchou pomůckou pro jejich převod a zapamatování. Jednoduchá římská čísla přečtou.

Mgr. Eva Macháčková, publikováno 14.3.2016 8:39, zhlédnuto 7921×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Soustava souřadnic

Žáci postupně zanáší do grafu souřadnice bodů a spojují je úsečkami. Vzniknou jim obrázky. Pro řešení na papír lze soustavu souřadnic vytisknout třeba na http://www.math-aids.com/Graph_Paper/. Pro elektronické řešení lze…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 10.3.2016 9:14, zhlédnuto 2665×, hodnocení: Hodnocení: 3

Funkce – detektiv

Jednoduchá hra na procvičení a utvrzení terminologie funkcí.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 9.3.2016 8:52, zhlédnuto 1559×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kolečka co se netočí...

Příklady jsou inspirovány úlohami z učebnic pana profesora Hejného. Od žáka se očekává, že k zadání sestaví rovnici, kterou následně vyřeší. Program umožňuje generovat další zadání různé obtížnosti.

Rostislav Solovský, publikováno 7.3.2016 9:04, zhlédnuto 1135×, hodnocení: Hodnocení: 2

Úhly v obdélníku

Jednoduchý příklad na měření velikosti úhlů.

Rostislav Solovský, publikováno 3.3.2016 8:42, zhlédnuto 1246×, hodnocení: Hodnocení: 3

Opakování učiva 4. ročníku

Pracovní list slouží k opakování učiva matematiky 4. třídy.

Kateřina Vokrouhlíková, publikováno 2.3.2016 8:43, zhlédnuto 13150×, hodnocení: Hodnocení: 2

Páťáci a matematika I. Poznáváme další přirozená čísla

Téma Poznáváme další přirozená čísla navazuje na osmé téma kolekce Čtvrťáci a matematika, v němž se žáci seznámili s čísly třídy miliónů. V tomto tématu se seznámí s čísly třídy miliard a objasní se jim, že…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 29.2.2016 8:59, zhlédnuto 3629×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Čtvrťáci a matematika XVI. Povrch krychle, kvádru

Téma Určujeme povrch krychle a kvádru je pokračováním tématu Obvod a obsah pravoúhelníku a navazuje na téma 3. ročníku VI. Rovina, polorovina, v němž se žáci seznámili se sítěmi těles, a na téma Čtvrťáci a matematika…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 26.2.2016 7:48, zhlédnuto 2700×, hodnocení: Hodnocení: 2

Přemýšlej

Prezentace je určena k rozvíjení logického myšlení.

Mgr. Eva Macháčková, publikováno 25.2.2016 8:33, zhlédnuto 2503×, hodnocení: Hodnocení: 3

141 — 150 z celkem 1751


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.4.2020 21:17
Zdravíme, máme pro Vás řešení, vzhledem k povaze dotazu a jeho obtížné transkripci jsme…
9.4.2020 15:23
v blogu peutel
         Ve stínu koronaviru – všechno je jinak! Školy zavřené, žactvo a studentstvo…
9.4.2020 22:29
Ad Miroslav Melichar:Máte určitě pravdu, že článek se problematiky analogií nedotknul. A…
9.4.2020 13:49
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
8.4.2020 12:51
fórum Aktuality
- online setkání - středa 15. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje pohybové hry a činnosti,…
9.4.2020 10:23
A ještě jednou lektor Mgr., Bc. Michael Novotný – tentokrát nám pomůže rozhýbat těla.…
9.4.2020 21:51
Ad Jan Maršák: Pane doktore, začnu účelem analogií ve výuce: Tuto diskuzi považuji za…
8.4.2020 12:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 7. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.4.2020 12:48
Středa 15. 4. 2019, 20:00 Hrajeme si, hýbeme se v mateřské škole A ještě jednou lektor…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
9.4.2020 18:40
Ad Miroslav Melichar: Pane doktore, Váš názor na článek Vám přirozeně neberu a ani bych…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ