RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1755

Osvědčilo se v hodinách matematiky

Příspěvek nabízí osvědčené zajímavé nápady, jak procvičovat různé početní operace formou her u žáků na 1. stupni.

Eva Krejčová, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 34091×, hodnocení: Hodnocení: 3

Montessori: Náměty pro matematiku

V příspěvku naleznete dva inspirativní náměty, jak zatraktivnit výuku matematiky na 1. stupni. Uváděné aktivity jsou zaměřené na procvičování číslic i jednoduchých početních operací a na měření délky. Zároveň je u…

Aisis o.s., publikováno 21.1.2008 0:00, zhlédnuto 12127×

Písemná práce z matematiky

Aktivita je zaměřená na možnost volby žáků při řešení matematických úloh s následnou diskusí, podle čeho úlohy vybírali.

Irena Dvořáková, publikováno 21.1.2008 0:00, zhlédnuto 18294×

Univerzální Simpsonův vzorec

Jediný vzorec pro objemy známých těles, modifikace platí též pro obsahy některých obrazců, zdůvodnění a výzkum platnosti

Jan Houska, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 7694×

Hrad

Skupinová výuka v hodinách matematiky

Jana Šenfelderová, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 10323×

Dopravní a knihařský problém

Komplexní aplikační problémy, idea optimalizace

Jan Houska, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 4914×

Problémové úlohy v matematice

Zkušenosti s problémovými úlohami v matematice a s jejich uplatněním ve výuce na základní škole.

Jana Šenfelderová, publikováno 13.11.2007 0:00, zhlédnuto 11496×

Matematické soupeření - aktivizující prvek v hodině matematiky

Návrh na zpestření hodiny matematiky u mladších žáků (8. třída ZŠ, 3. ročník osmiletého nebo 1. ročník šestiletého gymnázia) při procvičování řešení úloh s využitím lineárních rovnic o jedné neznámé. Článek…

Alena Jedličková, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 10488×

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 14433×

Pohybem k většímu zájmu o matematiku

Příspěvek se věnuje využití tělesného pohybu v hodinách matematiky způsobem, který žákům umožní se v rámci výuky protáhnout, projít a částečně odreagovat, přičemž se vzdělávací proces nepřeruší. Pro každý…

Markéta Klingerová, publikováno 20.6.2007 0:00, zhlédnuto 13652×

1731 — 1740 z celkem 1755


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…