RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1758

Tvořivá škola - přípravná početní cvičení

Informace o významu tvz. předpočtářského období, charakteristika základních didaktických metod a postupů činnostního učení.

Čeněk Rosecký, publikováno 15.11.2006 0:00, zhlédnuto 22099×

Čísla jako fascinující symboly

Článek o významu čísel v lidské historii, mýtech a náboženstvích, ale i numerologii, jejích východiscích a (ne)věrohodnosti.

Věra Nosková, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 14472×

Procenta a jejich užití

Žáci by se měli naučit číst, analyzovat a vyhodnocovat informace z nejrůznějších oblastí života, ve kterých se vyskytují procenta. Příspěvek obsahuje i několik typů praktických úloh.

Oldřich Odvárko, publikováno 12.10.2005 0:00, zhlédnuto 16702×

Geometrické rozcvičky

V příspěvku je popsáno několik rozcviček s geometrickou tematikou. Ke všem rozcvičkám je připojen komentář, jak s úlohami pracovat a jak je při výuce matematiky použít.

Peter Krupka, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 23845×, hodnocení: Hodnocení: 5

Aritmetické rozcvičky

V příspěvku je popsáno několik rozcviček s aritmetickou a algebraickou tematikou. Ke všem rozcvičkám je připojen komentář, jak s úlohami pracovat a jak je při výuce matematiky použít.

Peter Krupka, publikováno 29.8.2005 0:00, zhlédnuto 21100×, hodnocení: Hodnocení: 5

Matematické rozcvičky

V příspěvku autor popisuje možnosti využití matematických rozcviček při výuce. Na článek navazují další dva příspěvky - Geometrické rozcvičky a Aritmetické rozcvičky, ve kterých jsou uvedeny ukázky již vyzkoušených…

Peter Krupka, publikováno 10.8.2005 0:00, zhlédnuto 17427×, hodnocení: Hodnocení: 3

Několik nestandardních úloh k tematickému okruhu Číslo a proměnná

V následujícím příspěvku je uvedeno několik nestandardních úloh k tematickému okruhu Číslo a proměnná. Uvedené příklady mohou přispívat k rozvíjení paměti žáků prostřednictvím numerických výpočtů, k osvojení…

Růžena Blažková, publikováno 14.3.2005 0:00, zhlédnuto 12285×

Metody práce v geometrii na 1. stupni ZŠ: Úvod

Užití tradiční metody řešení geometrických úloh – rýsování – je u žáka mladšího školního věku omezené. Lze však použít i další metody: kreslení a vybarvování, překládání a stříhání papíru, skládání…

Alena Ošpesová, publikováno 22.9.2004 0:00, zhlédnuto 25485×

1751 — 1758 z celkem 1758


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
4.8.2020 12:09
Příběh nabízí možnost otevřít s dětmi téma využívání i zneužívání moderních…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.7.2020 17:29
JulieC
Dobrý den. Chtěla bych dceři koupit klávesy nebo klavír…
28.7.2020 15:26
Pomocí příběhu nahlédnete společně s robůtkem TIO a Michalem do historie. Dozvíte se,…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.6.2020 21:24
romne
fórum KLUB
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
17.7.2020 15:54
 V současné době není úplně jasný pohled na to, jak a kdy odměňovat děti. Některé…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…