RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1763

Můj domeček

Pracovní listy, ve kterých žáci doplní číselnou řadu na číselník telefonu. Do domečku napíší adresu bydliště, telefon. Domeček vybarví, vystřihnou a slepí. Žáci dopíší chybějící číslice do obrázků telefonů.

Mgr. Eva Macháčková, publikováno 14.2.2013 15:16, zhlédnuto 8468×, hodnocení: Hodnocení: 2

Třeťáci a matematika XIII. Sčítání, odčítání do 1 000

Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Materiál je určen žákům 3. ročníku. Toto téma je zaměřeno na pamětný a písemný postup sčítání a odčítání do…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 13.2.2013 9:16, zhlédnuto 16288×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Využití programu Derive při výuce žáků v 7. ročníku základní školy

Příspěvek demonstruje použití systému počítačové algebry Derive při výuce matematiky na druhém stupni základní školy. Teoretická část příspěvku se zabývá analýzou využití algebraického software při výuce na…

Miroslava Huclová, publikováno 11.2.2013 9:57, zhlédnuto 4034×

Třeťáci a matematika XII. Čísla do 1000

Toto téma je zaměřeno na poznávání čísel (numeraci) do 1000. Postupuje se zde obdobně, jako tomu bylo ve 2. ročníku při poznávání čísel do 100 (viz Druháci a matematika IX. a XI.). Zpestřením je seznámení žáků s…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 11.2.2013 8:48, zhlédnuto 7212×, hodnocení: Hodnocení: 3

Výkon

Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu, si kladly za cíl zkvalitnit práci v žákovských týmech, podpořit nadané děti v kolektivu. Dalším cílem bylo přiblížení přírodních věd humanitněji zaměřeným žákům.…

Martina Čáslavová, publikováno 28.1.2013 9:58, zhlédnuto 6213×, hodnocení: Hodnocení: 3

Třeťáci a matematika XI. Jednoduché konstrukce kružítkem

Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Téma jednoduché konstrukce kružítkem bezprostředně navazuje na téma kruh, kružnice, koule a téma přenášení úseček…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 7.1.2013 10:24, zhlédnuto 6237×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Využití programu Derive při výuce žáků v 6. ročníku základní školy

Příspěvek demonstruje použití systému počítačové algebry Derive při výuce matematiky na druhém stupni základní školy. Teoretická část příspěvku se zabývá analýzou využití algebraického software na základní škole…

Miroslava Huclová, publikováno 7.1.2013 8:29, zhlédnuto 4199×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

GeoTest – radost z geometrie!

GeoTest je online systém pro zadávání řešení úloh z konstrukční geometrie a sbírka těchto úloh. Umožňuje učiteli snadno zadávat úlohy a sledovat, jak jeho žáci postupují s řešením, žákům umožňuje řešit zadané…

RNDr. Šárka Gergelitsová Ph.D., Tomáš Holan, publikováno 3.1.2013 12:39, zhlédnuto 7689×, 3 komentáře

Znázornění přirozených čísel na číselné ose a jejich součet

Žáci se seznamují s číselnou osou, s body, které odpovídají zadaným přirozeným číslům. Přirozená čísla sčítají a odčítají na číselné ose. Zda žáci pochopili probranou látku, se vyučující může přesvědčit…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 31.12.2012 12:25, zhlédnuto 5823×, hodnocení: Hodnocení: 2

Obchodníci – procvičování cifer/násobilky

V praxi vyzkoušená aktivita, kdy si žáci při hře na prodávající a kupující zopakují jednotky, desítky, stovky a procvičí si malou násobilku.

Karolína Slabihoudková, publikováno 17.12.2012 10:11, zhlédnuto 5111×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 1

331 — 340 z celkem 1763


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…