Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1764

Skládáme geometrické tvary, počítáme

Žáci postupným sčítáním a krokovým skládáním jednotlivých geometrických tvarů objevují zcela nový obrázek.

MGR. EVA MACHAČKOVÁ, publikováno 20.10.2011 12:10, zhlédnuto 5814×, hodnocení: Hodnocení: 2

Mnohoúhelníky

Pracovní list obsahuje řadu cvičení, v nichž si žáci procvičí vědomosti o mnohoúhelnících. Budou mnohoúhelníky vyhledávat, pojmenovávat, dokreslovat, zapisovat údaje do tabulky. Doplněno řešením.

Katarzyna Nogolová, publikováno 20.10.2011 10:49, zhlédnuto 4452×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kdo jsem?

Obsahem materiálu jsou tabulky, kde žáci vypočítají příklad, v tabulce najdou správný výsledek a ten jim napoví indícii. Z každé tabulky tak získají 4 indície, které je dovedou ke správné odpovědi. V odpovědích se…

Mgr Alena Grossová, publikováno 19.10.2011 14:57, zhlédnuto 7970×, 12 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 3

Barevné počitadlo

Počitadlo s kuličkami v počtu 10; žáci vybarví tolik kuliček, kolik zadává příklad na sčítání; je vhodné volit dvě barvy pro znázornění počtu jednotlivých sčítanců.

MGR. EVA MACHAČKOVÁ, publikováno 19.10.2011 14:40, zhlédnuto 5531×, hodnocení: Hodnocení: 1

Sčítáme do dvaceti s čarodějnicí Láryfáry

Pokud žáci chtějí zjistit, co ve svém kotli míchá čarodějnice Láryfáry, musí správně vypočítat příklady na sčítání do dvaceti s přechodem přes číslo deset.

Monika Schejbalová, publikováno 17.10.2011 16:12, zhlédnuto 7138×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dělení 8 se zbytkem

Materiál tvoří dva pracovní listy určené žákům 3. ročníku. První pracovní list tvoří čtyři části. V první části si žáci opakují dělení osmi. Druhá část se zaměřuje na názorné vyvození dělení se zbytkem. Ve…

Mgr. Šárka Mikesková, publikováno 17.10.2011 14:47, zhlédnuto 4324×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dělení 7 se zbytkem

Pracovní list je určený žákům 3. ročníku. Tvoří ho čtyři části. V první části si žáci opakují dělení sedmi. Druhá část se zaměřuje na názorné vyvození dělení se zbytkem. Ve třetí části si žáci učivo…

Mgr. Šárka Mikesková, publikováno 14.10.2011 15:00, zhlédnuto 2737×, hodnocení: Hodnocení: 1

Křížovka

Procvičovaní matematických operací lze i zábavnou formou – řešíme křížovku.

MGR. EVA MACHAČKOVÁ, publikováno 14.10.2011 14:47, zhlédnuto 7614×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dělení 6 se zbytkem

Materiál tvoří dva pracovní listy určené žákům 3. ročníku. První pracovní list tvoří čtyři části. V první části si žáci opakují dělení šesti. Druhá část se zaměřuje na názorné vyvození dělení se zbytkem.…

Mgr. Šárka Mikesková, publikováno 14.10.2011 13:44, zhlédnuto 4969×, hodnocení: Hodnocení: 1

Dělení 5 se zbytkem

Pracovní list je určený žákům 3. ročníku. Tvoří ho čtyři části. V první části si žáci opakují dělení pěti. Druhá část se zaměřuje na názorné vyvození dělení se zbytkem. Ve třetí části si žáci učivo…

Mgr. Šárka Mikesková, publikováno 12.10.2011 13:47, zhlédnuto 3033×, hodnocení: Hodnocení: 1

431 — 440 z celkem 1764


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
4.12.2020 8:30
Pojďte se společně s námi ohlédnout za proběhlou minikonferencí digitální gramotnosti. V…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
3.12.2020 16:28
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
2.12.2020 14:27
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
30.11.2020 8:30
„Cože? To jsem asi špatně slyšela. Tomu fakt nerozumím. Jak oddřít? A od čeho má…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ