RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1746

Matematické pexeso +/− 0–5

Materiál je možné vytisknout na bílé papíry (doporučuji papíry větší gramáže, aby tisk neprosvítal), zalaminovat a podle čar rozstříhat. Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky v 1. ročníku při procvičování…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 17.4.2018 9:11, zhlédnuto 1345×, hodnocení: Hodnocení: 1

Vetřelci – úhly

Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně. Sady jsou připravené v několika…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 4.4.2018 9:26, zhlédnuto 1099×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kdopak v řadě předbíhá

V materiálu nalezneme 8 pracovních listů. Žáci mají v řadách zvířátek s čísly najít zvířátko, které v řadě předbíhá, tedy nejde na svém místě.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 26.3.2018 8:54, zhlédnuto 2831×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nákupy 0–100

Materiál je určen žákům 2. ročníku základní školy. Po vytištění, vystřižení, zahnutí posledního sloupce a zalaminování vznikne 8 karet. Žáci určují, kolik peněz zaplatí za nákup uvedený v konkrétním řádku,…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 23.3.2018 11:14, zhlédnuto 1718×, hodnocení: Hodnocení: 3

Interaktivní matematika III.

Publikace je interaktivní matematickou doplňovačkou. Žáci doplňují čísla do prázdných políček, aby součet čísel ve všech řádcích, sloupcích a úhlopříčkách byl vždy stejný.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 21.3.2018 8:30, zhlédnuto 1318×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vetřelci – rovnice

Žáci řeší zadanou sadu lineárních rovnic (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 15.3.2018 9:10, zhlédnuto 902×, hodnocení: Hodnocení: 3

Bludiště – procenta

Bludiště slouží k procvičování výpočtů procent. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 7.3.2018 8:52, zhlédnuto 998×, hodnocení: Hodnocení: 2

Interaktivní matematické kostky

Kostky se otáčejí. Jedné však chybí číslice. Žáci musí určit, jaká číslice má být místo otazníku.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 6.3.2018 8:50, zhlédnuto 1299×, hodnocení: Hodnocení: 2

Bludiště – celá čísla

Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací s celými čísly. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 1.3.2018 8:57, zhlédnuto 1067×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pohyb

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí…

Petr Polívka, publikováno 27.2.2018 9:57, zhlédnuto 1737×

61 — 70 z celkem 1746
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
10.12.2019 8:54
A právě tuto schopnost  spadající do oblasti kritického myšlení Willing ha m  jako jednu z…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 22:59
Ale podle obvyklých definic do kritického myšlení spadá například i (kritické) hodnocení…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
9.12.2019 16:27
Jak já to chápu, jde o to, aby to bylo nové pro nás, ne pro všechny. A pak je možná trochu…
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…