RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1746

Matematické pexeso +/− 0–5

Materiál je možné vytisknout na bílé papíry (doporučuji papíry větší gramáže, aby tisk neprosvítal), zalaminovat a podle čar rozstříhat. Slouží pak jako pomůcka při výuce matematiky v 1. ročníku při procvičování…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 17.4.2018 9:11, zhlédnuto 1398×, hodnocení: Hodnocení: 1

Vetřelci – úhly

Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně. Sady jsou připravené v několika…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 4.4.2018 9:26, zhlédnuto 1130×, hodnocení: Hodnocení: 2

Kdopak v řadě předbíhá

V materiálu nalezneme 8 pracovních listů. Žáci mají v řadách zvířátek s čísly najít zvířátko, které v řadě předbíhá, tedy nejde na svém místě.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 26.3.2018 8:54, zhlédnuto 2981×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nákupy 0–100

Materiál je určen žákům 2. ročníku základní školy. Po vytištění, vystřižení, zahnutí posledního sloupce a zalaminování vznikne 8 karet. Žáci určují, kolik peněz zaplatí za nákup uvedený v konkrétním řádku,…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 23.3.2018 11:14, zhlédnuto 1796×, hodnocení: Hodnocení: 3

Interaktivní matematika III.

Publikace je interaktivní matematickou doplňovačkou. Žáci doplňují čísla do prázdných políček, aby součet čísel ve všech řádcích, sloupcích a úhlopříčkách byl vždy stejný.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 21.3.2018 8:30, zhlédnuto 1368×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vetřelci – rovnice

Žáci řeší zadanou sadu lineárních rovnic (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 15.3.2018 9:10, zhlédnuto 922×, hodnocení: Hodnocení: 3

Bludiště – procenta

Bludiště slouží k procvičování výpočtů procent. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 7.3.2018 8:52, zhlédnuto 1012×, hodnocení: Hodnocení: 2

Interaktivní matematické kostky

Kostky se otáčejí. Jedné však chybí číslice. Žáci musí určit, jaká číslice má být místo otazníku.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 6.3.2018 8:50, zhlédnuto 1344×, hodnocení: Hodnocení: 2

Bludiště – celá čísla

Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací s celými čísly. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 1.3.2018 8:57, zhlédnuto 1097×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pohyb

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí…

Petr Polívka, publikováno 27.2.2018 9:57, zhlédnuto 1796×

61 — 70 z celkem 1746
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
17.1.2020 9:26
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV