- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Kdopak v řadě předbíhá
V materiálu nalezneme 8 pracovních listů. Žáci mají v řadách zvířátek s čísly najít zvířátko, které v řadě předbíhá, tedy nejde na svém místě.
Nákupy 0–100
Materiál je určen žákům 2. ročníku základní školy. Po vytištění, vystřižení, zahnutí posledního sloupce a zalaminování vznikne 8 karet. Žáci určují, kolik peněz zaplatí za nákup uvedený v konkrétním řádku,…
Interaktivní matematika III.
Publikace je interaktivní matematickou doplňovačkou. Žáci doplňují čísla do prázdných políček, aby součet čísel ve všech řádcích, sloupcích a úhlopříčkách byl vždy stejný.
Vetřelci – rovnice
Žáci řeší zadanou sadu lineárních rovnic (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně.
Bludiště – procenta
Bludiště slouží k procvičování výpočtů procent. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.
Interaktivní matematické kostky
Kostky se otáčejí. Jedné však chybí číslice. Žáci musí určit, jaká číslice má být místo otazníku.
Bludiště – celá čísla
Bludiště slouží k procvičování aritmetických operací s celými čísly. Žáci řeší příklady v jednotlivých políčkách. Spojením správných výsledků najdou cestu od startu k cíli. Materiál je vhodný pro individuální práci.
Pohyb
Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí…
Příklady s penzijní tematikou
Článek se zabývá finanční gramotností, v přiloženém dokumentu naleznete praktický příklad.
Lichoběžník
Generátory různých typů příkladů jsou vytvořeny v programu Geogebra. Umožňují měnit všechny rozměry lichoběžníku. Je možné je využít přímo v hodině na demonstraci vlastností obvodu a obsahu lichoběžníku, na…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|