- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vyhledávání faktografických informací
Faktografické systémy uživateli pomohou nalézt jednoznačné odpovědi na jím jednoznačně specifikované dotazy. To samozřejmě předpokládá jisté porozumění zadanému dotazu. Článek je obohacen o odkazy na systémy, které…
Systémy vyhledávání a zpracování dokumentografických informací
Principy dokumentografických systémů.
Inteligentní systémy pro vyhledávání a zpracování informací
Průběžně doplňovaný cyklus článků.
Práce s grafickými informacemi - hledání podobností
Jaké možnosti nabízí práce žáků s grafickými, vizuálními informacemi na dostupných editorech, a jaký je vliv těchto činností na rozvoj komunikativních kompetencí? Článek v tomto duchu poukazuje na zdánlivě jednoduchý…
Příznaky nevěrohodných informačních zdrojů
V mnohých diskurzech se setkáváme s argumenty, jejichž podloženost lze s úspěchem zpochybnit.
Jak rozpoznat věrohodnost, relevanci, spolehlivost informací a informačních pramenů
Nárůst objemu informací vyžaduje schopnost rozlišování jejich hodnoty (věrohodnosti, relevance, spolehlivosti). Tomuto účelu mohou posloužit i postupy, které tento článek zmiňuje.
Uplatňování kritického myšlení
Průběžně doplňovaný cyklus článků o kritickém myšlení v kontextu vzdělávacího oboru ICT.
Co rozumíme pojmem informace?
Text naznačuje problémové okruhy a pojmy oblasti ICT, se kterými se mohou absolventi škol setkat v rozvinuté informační společnosti. Zvláštní pozornost je věnována mnohoznačnosti a neurčitosti pojmů, která je demonstrována…
Pojetí vzdělávací oblasti ICT v RVP ZV
Cílem školního vzdělávání v oblasti informačních a komunikačních technologií je integrace počítačové a funkční gramotnosti v celek tzv. informační gramotnosti.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|