RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 459

Hrátky s daty

Na zábavných příkladech si žáci procvičí práci s daty v tabulkovém kalkulátoru, vytváření vzorců, práci s odkazy ve vzorcích, použití funkcí pro práci s daty (i ve vzorcích) a vnořování funkcí. V programu Excel jsou…

Mgr. Tomáš Sokolář, publikováno 24.8.2008 18:44, zhlédnuto 5456×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Rovinné útvary a tělesa

Předloha pro samostatnou práci v Excelu. Po probrání úpravy buněk, tabulek a tvorby vzorců mají žáci za úkol zpracovat jeden rovinný útvar, nebo těleso.

Mgr. Marek Killar, publikováno 12.8.2008 15:21, zhlédnuto 5158×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 1

Připravujeme vlastní WebQuest aneb zajímavé i užitečné výpravy

Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií a jejich stále snazší dostupnost přímo vyzývá, aby byly efektivně využívány také ve vzdělávání. Příspěvek nabízí tipy, jak si relativně snadno vytvořit…

Jana Jílková, publikováno 1.7.2008 16:22, zhlédnuto 9767×

Test na periferní zařízení počítače

Test se třinácti otázkami s výběrovou odpovědí (a, b, c) na periferní zařízení počítače.

Mgr. Tomáš Sokolář, publikováno 1.7.2008 0:38, zhlédnuto 6426×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Používání schránky ve Windows

Průvodce používáním schránky (kopírování objektů) v prostředí Microsoft Windows.

Mgr. Jiří Kopřiva, publikováno 27.6.2008 1:16, zhlédnuto 3246×, hodnocení: Hodnocení: 1

Pozvánka na party – vkládání klipartů

Vytvoření pozvánky na narozeniny.

Hana Kuciánová, publikováno 4.6.2008 14:08, zhlédnuto 32094×

Strom po celý rok – animace

Zahrajeme si na filmové tvůrce a obrázek, který vytvoříme v malování, pak v prezentačním programu „rozpohybujeme“.

Hana Kuciánová, publikováno 4.6.2008 11:00, zhlédnuto 15107×

Dům, byt ani chata nejsou natotata!

Konkrétní zkušenosti pro mezipředmětový projekt na 2. stupni ZŠ s využitím ICT. Žáci si sami navrhli dispoziční řešení bytu či domu, ve kterém by chtěli žít, a plánek nakreslili s pomocí počítače ve vektorovém…

Hana Blažková, publikováno 28.5.2008 0:00, zhlédnuto 7421×

Hromadná korespondence

Předloha pro samostatnou práci ve Wordu. Po předchozím výkladu žáci vytvářejí dokumenty pro hromadnou korespondenci a slučují je.

Mgr. Milan Šimek, publikováno 27.5.2008 0:08, zhlédnuto 5046×, hodnocení: Hodnocení: 1

Významné osobnosti Jindřichova Hradce

Žáci zpracují prezentaci o významné osobnosti, která působila nebo měla velký význam pro město Jindřichův Hradec. Výsledná prezentace je použita jako výukový materiál pro předměty dějepis, fyzika, hudební výchova, literatura.

Miroslava Chrstošová, publikováno 23.5.2008 0:00, zhlédnuto 6740×

411 — 420 z celkem 459


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…