Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 493

Evropský program bezpečnějšího internetu

Článek se zabývá možnostmi realizace bezpečnějšího internetu, především pro děti. Informuje o programu Safer Internet Plus a uvádí některá pravidla bezpečeného používání internetu.

Zdeněk Záliš, publikováno 11.4.2006 0:00, zhlédnuto 6243×

Pravidla bezpečného internetu

Uvedení základních práv dětí při používání internetu na ochranu soukromí a bezpečnosti nejen vlastní, ale i rodičů a blízkých.

Zdeněk Záliš, publikováno 11.4.2006 0:00, zhlédnuto 15818×

Hypersenzitivita k elektromagnetickému poli

Působení elektromagnetického pole na zdraví člověka nebylo dokázáno.

Luděk Pekárek, publikováno 22.12.2005 0:00, zhlédnuto 7945×

Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník

Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.

Aleš Dlouhý, publikováno 19.10.2005 0:00, zhlédnuto 17724×

Vyhledávání faktografických informací

Faktografické systémy uživateli pomohou nalézt jednoznačné odpovědi na jím jednoznačně specifikované dotazy. To samozřejmě předpokládá jisté porozumění zadanému dotazu. Článek je obohacen o odkazy na systémy, které…

Zdeněk Jonák, publikováno 19.5.2005 0:00, zhlédnuto 6786×

Inteligentní systémy pro vyhledávání a zpracování informací

Průběžně doplňovaný cyklus článků.

Zdeněk Jonák, publikováno 14.2.2005 0:00, zhlédnuto 7310×

Systémy vyhledávání a zpracování dokumentografických informací

Principy dokumentografických systémů.

Zdeněk Jonák, publikováno 14.2.2005 0:00, zhlédnuto 9351×

Práce s grafickými informacemi - hledání podobností

Jaké možnosti nabízí práce žáků s grafickými, vizuálními informacemi na dostupných editorech, a jaký je vliv těchto činností na rozvoj komunikativních kompetencí? Článek v tomto duchu poukazuje na zdánlivě jednoduchý…

Zdeněk Jonák, publikováno 9.12.2004 0:00, zhlédnuto 8116×

Příznaky nevěrohodných informačních zdrojů

V mnohých diskurzech se setkáváme s argumenty, jejichž podloženost lze s úspěchem zpochybnit.

Zdeněk Jonák, publikováno 24.11.2004 0:00, zhlédnuto 12327×

Jak rozpoznat věrohodnost, relevanci, spolehlivost informací a informačních pramenů

Nárůst objemu informací vyžaduje schopnost rozlišování jejich hodnoty (věrohodnosti, relevance, spolehlivosti). Tomuto účelu mohou posloužit i postupy, které tento článek zmiňuje.

Zdeněk Jonák, publikováno 18.10.2004 0:00, zhlédnuto 30038×, 1 komentář

481 — 490 z celkem 493


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
13.9.2021 10:29
Odkaz jako reklama byl deaktivován. Redakce Metodického portálu RVP.CZ
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
9.9.2021 11:37
michelle.fechtnerova@seznam.cz
Dobrý den,chci se zeptat, Jestli může jet s 10 předškolními dětmi vlakem pouze 1…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
11.9.2021 7:24
Paní Milá nám podstrčila nenápadnou reklamu na službu, která nabízí pronájem…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
8.9.2021 20:43
Návštěvník (maminka)
Dobrý den, můžete mi prosím někdo znalý zákonů odpovědět, kolik může být akt. max.…
9.9.2021 8:30
Pro účastníky Závěrečné konference jsme připravili Reflektivní deník. Jedná se o…
10.9.2021 19:47
Dobrý den, měla bych na Vás otázku. Pracuji v menší firmě, ale za nějakou dobu nás…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…