- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ II
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.
Scratch – univerzální nástroj ICT na ZŠ I
Článek se zabývá aplikací online nástroje Scratch ve výuce informatiky, konkrétně jeho využitím k rozvoji informatického myšlení žáků na ZŠ na příkladu animovaného příběhu tučňáka.
Hodiny, hodinky – hrajeme si s časem
I když se stále častěji děti setkávají s digitálními hodinami, součástí výuky ve 2. ročníku je práce s analogovými hodinami. Článek nabízí několik námětů, jak toto téma zpracovat činnostně.
Digitální technologie a výuka přírodních věd – na co se zaměřuje světový výzkum
Článek se věnuje možnostem rozvoje digitálních kompetencí žáků v rámci výuky přírodních věd. Předkládané informace jsou výsledkem analýzy odborných článků publikovaných na téma digitální kompetence v…
Malý chovatel
Jednodenní projekt proběhl ve 2. ročníku ZŠ. Základními rozvíjenými dovednostmi je čtení s porozuměním a kritické vyhledávání informací s využitím internetu.
Google Sites 1
Materiál Google Sites 1 je první ze série návodů, jak vytvořit web na platformě Google. Při práci s materiálem se žáci naučí založit stránky, umístit je veřejně na web, změnit jejich webovou adresu a vložit na pozadí…
Tvorba a design webových stránek 2
Seriál Tvorba a design webových stránek se dělí na 2 díly. Druhý díl obsahuje 3 témata: Umístění webu (webhosting), Tvoříme web snadno a rychle a Redakční systémy. První téma Umístění webu (webhosting) dává na výběr…
Příručka BYOD o možnostech využití mobilních zařízení žáků
Příručka pro vedoucí pracovníky škol o současných trendech v oblasti Bring Your Own Device (BYOD) shrnuje hlavní přínosy tohoto konceptu, upozorňuje na možná rizika a uvádí rovněž různé scénáře a modely zavádění…
Určování rostlin s využitím chytrých aplikací
Článek seznamuje čtenáře s možnostmi využití digitálních technologií v přírodovědné výuce. Konkrétně se jedná o volně dostupné aplikace umožňující snadno a rychle určovat rostliny. Jako příklad slouží aplikace…
Tvorba a design webových stránek 1
Seriál Tvorba a design webových stránek se dělí na 2 díly. První díl obsahuje čtyři témata: Píšeme kód, Přenášíme soubory do veřejného prostoru, Tvoříme design, Webové stránky s přehlednými návody od HTML až po…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|