- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Centra aktivit: Roční období
Žáci 1. ročníku v jednom dni pracují v centrech aktivit a plní úkoly podle pokynů v zadání na téma „Roční období“. V hodnotícím kruhu svou práci odprezentují.
Máme rádi Česko
Žáci si vytvoří dva týmy, které budou mezi sebou soutěžit. Budou na slepé mapě správně určovat polohy měst, hradů a zámků. Výsledky budou zapisovat do tabulky.
Centra aktivit: Jídlo – Co snědl Otesánek?
Žáci 1. ročníku v měsíci březnu během pěti dnů pracují v centrech aktivit a plní úkoly ze zadání, které jim přednese učitel/ka; některé skupinky si již předčítají zadání samostatně. V hodnotícím kruhu svou práci…
Klíšťata - edukační materiály ke kampani Předej informaci
Kampaň s názvem "Předej informaci" má za cíl zvýšit povědomí o infekcích přenášených klíšťaty a možnosti jejich prevence. Materiál nabízí prezentace a pracovní listy k tématu.
Interaktivní test na prohloubení znalostí o českých králích
Žáci si v interaktivní prezentaci procvičí znalosti o českých králích. Materiál lze použít pro týmovou i individuální výuku.
Dopravní výchova: Dej pozor, zajíci!
V ukázce se děti seznámí s postavou zajíce, který ze zvědavosti nasedl do tramvaje a vystoupil uprostřed rušné městské ulice. S touto nelehkou situací zajícovi se pomohou vypořádat dopravní značky Pozorka, Zákaz a…
Putování se psem: Třídíme odpad
Článek se věnuje výstupu z projektu Klíčení, aneb rosteme s dětmi pro mladší žáky nazvané Putování se psem a představuje ukázku s názvem Třídíme odpad, která se věnuje ekologickým aktivitám.
Manuál pro učitele "O Bibli bez nudy"
Pomocí loutky, praktických předmětů a prezentace dětem objasníme základní členění a jazyk Bible, názorně ukážeme hlavní výpověď Bible, její jazykový vývoj a vliv.
O Bibli bez nudy
Pomocí loutky a praktických předmětů dětem objasníme základní členění a jazyk Bible, názorně ukážeme hlavní výpověď Bible, její jazykový vývoj a vliv.
Téma Mezinárodní den zvířat ve 2. třídě
Článek popisuje realizovaný výukový blok na téma Mezinárodní den zvířat ve 2. třídě ZŠ v časovém rozsahu 5 hodin.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|