- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Putování se psem: Třídíme odpad
Článek se věnuje výstupu z projektu Klíčení, aneb rosteme s dětmi pro mladší žáky nazvané Putování se psem a představuje ukázku s názvem Třídíme odpad, která se věnuje ekologickým aktivitám.
Manuál pro učitele "O Bibli bez nudy"
Pomocí loutky, praktických předmětů a prezentace dětem objasníme základní členění a jazyk Bible, názorně ukážeme hlavní výpověď Bible, její jazykový vývoj a vliv.
O Bibli bez nudy
Pomocí loutky a praktických předmětů dětem objasníme základní členění a jazyk Bible, názorně ukážeme hlavní výpověď Bible, její jazykový vývoj a vliv.
Téma Mezinárodní den zvířat ve 2. třídě
Článek popisuje realizovaný výukový blok na téma Mezinárodní den zvířat ve 2. třídě ZŠ v časovém rozsahu 5 hodin.
Téma Podzim ve 2. třídě
Článek popisuje tematický blok na téma Podzim ve 2. třídě v časovém rozsahu 6 hodin. Blok propojuje učivo ve vzdělávacích oblastech Člověk a jeho svět, Matematika a její aplikace, Umění a kultura, Jazyk a jazyková…
Téma Rybník ve 2. třídě
Článek popisuje výukový blok na téma Rybník ve 2. třídě ZŠ. Mým hlavním cílem bylo vyzkoušet si s žáky metody kritického myšlení, v tomto případě zejména metodu skládankového učení. Cílem pro žáky bylo uvědomit…
Povolání
Každé povolání potřebuje ke své činnosti určité nářadí nebo pomůcky. Na základě toho musí žáci určit povolání.
Výuka environmentální výchovy a přírodopisu na ZŠ prostřednictvím badatelsky orientovaných aktivit
Článek představuje pedagogům celkem 10 projektů, které mohou být zajímavým zdrojem nápadů a inspirace pro uplatnění badatelsky orientovaných aktivit při výuce přírodopisu a environmentální výchovy.
I čtvrťák může vědět, co je prostupnost krajiny
Článek popisuje vývoj při plánování a realizaci dlouhodobého projektu žáky 4. tříd. Projekt byl zaměřen na téma Krajina.
Rybník – doplňovačka
Doplňovačka slouží k opakování nebo prověření učiva o ekosystému rybníka pro žáky 1. stupně (4.-5. třída).
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
5.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak rozvíjet základní gramotnosti při práci s primárními historickými prameny nebo jak…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|