RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 908

Místní Agenda 21 jako nástroj ke zlepšování kvality veřejné správy

MŠMT informace pro školy Pro radnice měst a obcí, realizující Místní Agendu 21, jsou partnery také děti a mládež – ve městech pracují dětské a studentské parlamenty, jsou organizována „mladá fóra“. Školy…

Ing. arch. Marie Petrová, publikováno 1.3.2018 9:36, zhlédnuto 2101×

Příklady s penzijní tematikou

Článek se zabývá finanční gramotností, v přiloženém dokumentu naleznete praktický příklad.

Jan Kubica, publikováno 21.2.2018 9:17, zhlédnuto 1548×

Demokracie

Hodnocení žáka je ve škole velmi důležité, jelikož jím může být motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých oblastí…

Iva Štrojsová (Dobiášová), publikováno 19.2.2018 11:27, zhlédnuto 2235×

Živá knihovna aneb učení o rozmanitosti pomocí osobních příběhů

Živá knihovna je metoda, která umožňuje seznámit se s příběhy lidí, kteří se něčím odlišují, a jejich okolí tak o nich mívá různé představy, které často brání ve vzájemném poznávání. Článek popisuje, jak…

Zuzana Švajgrová, publikováno 12.2.2018 10:56, zhlédnuto 4174×

Jiný? Divný? Originální? Normální?

To, co je „normální“, a to, co je „jiné“, vnímáme z určitých důvodů každý jinak. Žáci se postupně zamýšlí nad připravenými výroky a přesouvají se v místnosti na základě toho, jak vnímají popisovanou…

Zuzana Švajgrová, publikováno 1.2.2018 8:50, zhlédnuto 4574×

Co nevíme o bramborách?

Text popisuje realizaci aktivity zaměřené na využití formativního hodnocení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 5. ročníku základní školy. Ověření uvedené aktivity proběhlo ve třídě 5. M v Základní škole…

Mgr. Hana Havlínová, Ph.D., publikováno 31.1.2018 9:55, zhlédnuto 4384×

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě podrobného popisu…

Mgr. Simona Šedá, publikováno 31.1.2018 9:51, zhlédnuto 6469×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – povodně

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 24.1.2018 9:40, zhlédnuto 4507×

Osobnostní květina / květina identity

Identita každého z nás (= kdo jsem) se „skládá“ z mnoha částí. Některé z nich se navíc v průběhu našeho života mění a vyvíjí. Některé části naší identity jsou viditelnější než jiné (např. pohlaví, barva…

Zuzana Švajgrová, publikováno 11.1.2018 9:27, zhlédnuto 3508×

Interaktivní vlastivěda

Publikace nabízí žákům interaktivní ověřování základních znalostí ze zeměpisu, ze znalostí některých kulturních památek a ze znalostí významných osobností.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 11.1.2018 9:17, zhlédnuto 1751×, hodnocení: Hodnocení: 2

51 — 60 z celkem 908
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
13.7.2020 19:52
Jak učitele ustájit, nakrmit, vybavit a všestranně opečovat. Tohle téma se před koncem…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…