Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 914

Pokusy – existence vzduchu

Příspěvek obsahuje zajímavé náměty na fyzikální pokusy k existenci vzduchu.

Milan Rojko, publikováno 28.1.2008 0:00, zhlédnuto 14879×

Lidské tělo

Příspěvek popisuje možnost, jak s žáky procvičovat pojmenovávání částí lidského těla i výrazů obličeje a změn pocitů a nálad.

Táňa Kapinusová, publikováno 24.1.2008 0:00, zhlédnuto 17958×

Moje tělo

Příspěvek je zaměřen na procvičení názvosloví lidského těla a na posílení schopnosti vyhledávat informace v odborné literatuře. Aktivity se účastní i žáci – cizinci.

Květoslava Taubenhanslová, publikováno 24.1.2008 0:00, zhlédnuto 15014×

Výuka kartografie už od prvního roku školní docházky

Cílem prvního styku s mapami je vzbudit v žácích zájem a dát jim možnost získat zkušenost s různorodou prací s mapami. Vhodné je nabídnout jim možnost učení při hře.

Maja Umek, publikováno 13.11.2007 0:00, zhlédnuto 4479×

Smysluplná škola - učební plán v ŠVP

Ukázka zpracování tabulace a poznámek k učebnímu plánu ze ŠVP Smysluplná škola.

Jan Korda, publikováno 12.10.2007 0:00, zhlédnuto 5237×

Smysluplná škola - charakteristika ŠVP a vyučovacího předmětu

Ukázka tvorby charakteristiky ŠVP a propojení klíčových kompetencí se vzdělávacím obsahem jako ukázka výchovných a vzdělávacích strategií.

Jan Korda, publikováno 12.10.2007 0:00, zhlédnuto 4678×

Smysluplná škola - tvorba učebních osnov

Jaká má být formulace očekávaných výstupů? Jsou zadána nějaká kritéria výstupů? Co bychom měli dodržet při rozpracování učiva? Jakým způsobem smysluplně naplňovat průřezová témata?

Jan Korda, publikováno 12.10.2007 0:00, zhlédnuto 4937×

Pyramida zdravé výživy

Žáci se seznámí s pojmem Pyramida výživy a pochopí její význam.

Monika Matejová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 14611×

Jak moc se v průběhu dne pohybuješ?

Vlastní sledování pohybového režimu v průběhu týdne s následným vyhodnocením a intervencí do vlastního pohybového režimu.

Jan Tupý, publikováno 29.8.2007 0:00, zhlédnuto 9509×

Lekce Půda - hodina prvouky ve 3. ročníku ZŠ

Příspěvek seznamuje s tématem Půda, především jak vzniká, co v ní žije, k čemu slouží apod. V ukázce jsou představeny a blíže popsány netradiční metody a formy práce - kmeny a kořeny, pošta a metoda INSERT.

Ondřej Hausenblas, publikováno 2.8.2007 0:00, zhlédnuto 22747×

851 — 860 z celkem 914


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
4.12.2020 8:30
Pojďte se společně s námi ohlédnout za proběhlou minikonferencí digitální gramotnosti. V…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
3.12.2020 16:28
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
2.12.2020 14:27
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
30.11.2020 8:30
„Cože? To jsem asi špatně slyšela. Tomu fakt nerozumím. Jak oddřít? A od čeho má…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ