RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 741

Proč nechci být extremistou

Aktivita, ve které žáci hledají a uvědomují si důvody, proč mladí lidé mohou začít sympatizovat s extremistickým hnutím a zamyslí se nad tím, jak jinak se mohou aktivně realizovat.

L. Mrázová, J. Skácelová, publikováno 25.9.2014 9:42, zhlédnuto 4759×

O starých lidech

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí. Popisovaná lekce je určena pro učitele využívající ve svých hodinách metody dramatické výchovy. Vychází z původní struktury dramatu Jonathana Neelandse a…

Mgr. Tomáš Doležal, publikováno 17.9.2014 9:16, zhlédnuto 6588×, 2 komentáře

Jednotlivé hodiny s tématem stárnutí a mezigeneračních vztahů

Praktický článek seriálu Mezigenerační vztahy.

Mgr. Daniela Figránová, publikováno 15.9.2014 9:45, zhlédnuto 5787×

Předsudky a stereotypy o stáří

Praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy.

Marie Veverová, publikováno 10.9.2014 9:00, zhlédnuto 6172×

Je konzervativní člověk nutně konzervativcem?

Liberalismus, socialismus a konzervatismus - tři základní politické ideologie. Je ovšem nutné se \"politicky\" zařadit? Musí být naše myšlení (jen a pouze) v souladu s jednou z těchto tří ideologií? Článek upozorňuje na…

Lucie Hrdličková, publikováno 3.9.2014 12:05, zhlédnuto 11389×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Chovejme se k sobě slušně

Další praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí.

Mgr. Zdena Chaloupecká, publikováno 3.9.2014 12:03, zhlédnuto 5422×

Jak děti naučit, co je to ageismus

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.

Jaroslava Votrubová, publikováno 27.8.2014 9:58, zhlédnuto 5564×

Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích

Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.

M. Veverová, R. Dlouhá, publikováno 18.8.2014 9:20, zhlédnuto 4445×

Moje místo

Praktický článek z materiálu Mgr. Blanky Pešoutové o mezigeneračních vztazích, rodině a sžití s místem původu žáků.

Blanka Pešoutová, publikováno 14.8.2014 9:01, zhlédnuto 4420×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4529×

161 — 170 z celkem 741


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
12.2.2020 12:34
fórum Aktuality
- online setkání - úterý 18. 2. 2020, 20:00 ADHD - vymezení pojmu a medicínské…
12.2.2020 17:08
Mgr. Helena Kumperová nás provede zamyšlením nad potřebami žáků s ADHD které vychází z…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…
12.2.2020 12:31
Úterý 18. 2. 2020, 20:00 ADHD netradičně Dítě, žák, student, dospělý s ADHD je odrazem…
6.2.2020 9:33
Mgr. Jiří Hruška nám nabídne porovnání hodnocení žáků vzhledem k cílům (sumativní…
14.2.2020 9:50
Dobrý den, je možné najít ještě někde prezentaci ke stažení? Děkuji :)
5.2.2020 17:13
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 5. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…