RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 751

Proč nechci být extremistou

Aktivita, ve které žáci hledají a uvědomují si důvody, proč mladí lidé mohou začít sympatizovat s extremistickým hnutím a zamyslí se nad tím, jak jinak se mohou aktivně realizovat.

L. Mrázová, J. Skácelová, publikováno 25.9.2014 9:42, zhlédnuto 5139×

O starých lidech

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí. Popisovaná lekce je určena pro učitele využívající ve svých hodinách metody dramatické výchovy. Vychází z původní struktury dramatu Jonathana Neelandse a…

Mgr. Tomáš Doležal, publikováno 17.9.2014 9:16, zhlédnuto 7020×, 2 komentáře

Jednotlivé hodiny s tématem stárnutí a mezigeneračních vztahů

Praktický článek seriálu Mezigenerační vztahy.

Mgr. Daniela Figránová, publikováno 15.9.2014 9:45, zhlédnuto 6203×

Předsudky a stereotypy o stáří

Praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy.

Marie Veverová, publikováno 10.9.2014 9:00, zhlédnuto 6693×

Je konzervativní člověk nutně konzervativcem?

Liberalismus, socialismus a konzervatismus - tři základní politické ideologie. Je ovšem nutné se \"politicky\" zařadit? Musí být naše myšlení (jen a pouze) v souladu s jednou z těchto tří ideologií? Článek upozorňuje na…

Lucie Hrdličková, publikováno 3.9.2014 12:05, zhlédnuto 13083×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Chovejme se k sobě slušně

Další praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí.

Mgr. Zdena Chaloupecká, publikováno 3.9.2014 12:03, zhlédnuto 5782×

Jak děti naučit, co je to ageismus

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.

Jaroslava Votrubová, publikováno 27.8.2014 9:58, zhlédnuto 5870×

Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích

Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.

M. Veverová, R. Dlouhá, publikováno 18.8.2014 9:20, zhlédnuto 4751×

Moje místo

Praktický článek z materiálu Mgr. Blanky Pešoutové o mezigeneračních vztazích, rodině a sžití s místem původu žáků.

Blanka Pešoutová, publikováno 14.8.2014 9:01, zhlédnuto 4765×

František Mička

Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.

Lucie Boucher, publikováno 24.6.2014 8:54, zhlédnuto 4890×

171 — 180 z celkem 751


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…