- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Volby
Žáci se seznámí s principy voleb v ČR. Porovnají způsoby voleb do obecních či krajských zastupitelstev, Parlamentu ČR nebo Evropského parlamentu. Pracovní list by měl doplňovat výklad učitele a při práci s ním je vhodný…
Kultura st. Egypta
Prezentace seznamující formou otázek, obrázků a historických faktů s kulturou st. Egypta.
Rozhovor s historickou osobností
Pracovní list obsahuje fiktivní rozhovory se čtyřmi historickými osobnostmi, jejichž jména mají žáci odhalit.
Zkratky
Text písně Ivana Mládka, který je upraven jako cvičení k učivu novodobých dějin v 9. roč.
Mnichovská krize očima fotoreportéra
Úkolem žáků je seřadit snímky z průběhu tzv. mnichovské krize, přidat k nim výstižné novinové titulky a na druhou stranu pracovního listu napsat krátkou reportáž. Mohou si vybrat různé úrovně obtížnosti / úhly pohledu…
Kipu
Materiál ozřejmuje, jakým způsobem Inkové zaznamenávali číselné údaje. Rozvíjí fantazii skrze netradiční mezipředmětový vztah mezi matematikou, slohovým vyučováním a pracovními činnostmi. Žáci a žákyně vymýšlejí…
Společnost vrcholného a pozdního středověku
Pracovní list k procvičení učiva o společnosti vrcholného a pozdního středověku.
Virtuální hospitace – Dějepis: Únor 1948
Vítězný únor, nebo komunistický puč? Jak se dostali k moci komunisté? Vyučovací hodina dějepisu má přinést žákům vhled do situace v únoru 1948 a otevřít tematický celek komunistické totality v Československu.
Chammurapiho zákoník
Materiál soustředí pozornost žáků a žákyň na jednu z nejzachovalejších památek Mezopotámie - Chammurapiho zákoník. Vybraná ustanovení zákoníku ilustrují podstatu tehdejšíhho právního řádu na principu „oko za oko,…
Kdo všechno tu žil aneb Velké detektivní pátrání po slavných spolužácích
Příspěvek se zabývá rozvíjením vztahu žáků k jejich škole jako místu, kde tráví velkou část dne. Také se zabývá rozvíjením vztahu k místu, kde žáci žijí.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
20.1.2021 23:28
Pepíček
fórum Výuka mimo třídu
No, my si vždycky v naší křesťanské škole vždy na výlety bereme jen to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
20.1.2021 23:04
Ivulínek
fórum Akce v MŠ
Strašně moc děkuji za tyto tipy na výlety... My doma nevlastníme auto a máme to tak…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|