RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 753

Fiktivní deník historické osobnosti

Nahlédli jsme do deníku jisté historické osobnosti. Poznáme které?

Hana Jančová, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 7144×

Náměty ke zpracování ŠVP dějepisu - II

Krátká informace o sborníku, který má za úkol pomoci učitelům 8. - 9. ročníků, primu a sekundu víceletých gymnázií s tvorbou ŠVP pro vyučovací předmět Dějepis

ASUD, publikováno 14.6.2007 0:00, zhlédnuto 6094×

Trh a jeho fungování

Možnosti využití hry v hodinách Výchovy k občanství - skupiny žáků představují různé státy světa a snaží se uplatnit na světovém trhu.

Radka Cvejnová, publikováno 12.6.2007 0:00, zhlédnuto 7983×

Občan v ekonomických a sociálních vztazích

Patříte k těm, kteří neradi učí celý rok stereotypní formou výkladu? Chcete vidět zájem většiny žáků nejen v hodinách, ale i mimo ně? Připadá vám, že máte ve třídě šikovné žáky, jen se prostě neradi učí něco…

Šárka Coufalíková, publikováno 5.6.2007 0:00, zhlédnuto 14567×

Školní parlament - přípravný výbor

Jakým způsobem je možné připravit školu na volby a vlastní ustanovení školního parlamentu?

Jan Hoštička, publikováno 23.5.2007 0:00, zhlédnuto 6227×

Školní parlament jako nepovinný vyučovací předmět

Existuje několik forem realizace školní demokracie. Nepovinný vyučovací předmět patří k jedné z nich.

Jan Hoštička, publikováno 4.5.2007 0:00, zhlédnuto 8111×

Řetězové provádění

Projekt usilující o navázání živého kontaktu s předky z minulého století v objektu skutečné historické památky. Jedná se o skupinový projekt 10 - 25 žáků v rozmezí od 12 do 15 let.

Vladimíra Křenková, publikováno 20.4.2007 0:00, zhlédnuto 5893×

Školní parlament

Možnosti využití školních (žákovských) parlamentů k aktivizaci žáků a jejich seznámení s demokratickými zásadami života ve společnosti.

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 8742×

Školní parlament - proč ano?

Proč na základních školách vytvářet školní parlamenty? Kterými znalostmi, dovednostmi a postoji můžeme žáky ve školním parlamentu vybavit?

Jan Hoštička, publikováno 15.3.2007 0:00, zhlédnuto 7646×

Vetřelci

Jak lze seznámit žáky hravou formou s částí Všeobecné deklarace lidských práv. Žáci si uvědomí důležitost tohoto dokumentu a dodržování lidských práv.

Marek Mičienka, publikováno 1.3.2007 0:00, zhlédnuto 8287×

711 — 720 z celkem 753


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
21.10.2020 22:31
Dobrý den, webinář byl pro mne fajn osvěžením denodenní praxe. Zvlášť se poslední…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…