- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Slavné dny pro ZŠ: Bylo Československo k něčemu dobré?
Žáci jsou prostřednictvím aktivity seznámeni s výsledky a průběhem rozpadu Československa v roce 1992. Aktivita zařazuje tuto událost do kontextu česko–slovenských vztahů a zároveň vede k přemýšlení nad možnostmi…
Slavné dny pro ZŠ: Brouci - ikona popkultury
Žáci se prostřednictvím aktivity seznamují s problematikou slávy, uvědomují si její negativa, debatují o změně medii prezentovaných hodnot, kdy většinu populace zajímají spíše skandály známých osobností nežli jejich…
Časová osa, metodická část pro žáky 2. stupně ZŠ
Jak jdou po sobě jednotlivá století? Jaké známe kalendáře? V kterých stoletích se odehrály významné události? V kterých staletích žily významné osobnosti? Článek se zabývá problematikou výuky časové osy na…
Čas, časová osa a kalendář v lidských dějinách
Jak jdou po sobě jednotlivá století? Jaké známe kalendáře? V kterých stoletích se odehrály významné události? V kterých staletích žily významné osobnosti?
Slavné dny
Na začátku byl pořad Slavné dny internetové televize Stream, který už nějakou dobu učitelům pomáhal zprostředkovávat události 20. a 21. století, rozvíjet a podporovat průřezová témata, a to hlavně mediální výchovu...
František Mička
Metodika pro učitele s přílohami. Tématem je dílo a tvorba Františka Mičky.
Československé legie 1914-1920 - historický úvod projektu Výtvarníci v československých legiích
Vystěhovalci z českých zemí, krajané ve Francii, v Rusku, v USA i jinde, pohlíželi na blížící se válku jinak. Tam, kde stařičký mocnář tušil konec, viděli oni možný počátek něčeho nového.
„Ničí lidé“
Kdo rozhoduje o tom, do jaké země patříme? Je možné, aby někdy lidé nepatřili vůbec nikam? Jsou takoví lidé ještě vůbec lidé? Kdo je odpovědný za uprchlíky a vyhnance?
Zpěv na okraji propasti. Kultura v Terezíně, 1941–1945
Co znamenala kulturní činnost pro vězně v ghettu Terezín? Jaká byla role umění v krajní situaci terezínského ghetta a jak ji lze interpretovat? Jaké rozpory v sobě nesla umělecká činnost v Terezíně?
Využití videozáznamů svědectví pamětníků
Co se můžeme dozvědět o člověku a historii z vyprávění jednotlivých lidí? Co v takovém vyprávění může chybět a co naopak nenajdeme nikde jinde? Co a jak si pamatujeme z toho, co jsme zažili? Čím je to ovlivněno? A co…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|