- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Příprava besedy s pamětníkem
Proč a jak se správně připravit na rozhovor s pamětníkem? Jak takový rozhovor vést?
Na nákupech nejsme sami
Na nákupech nejsme sami – Historie směny zboží. Materiál vytvořen v rámci projektu Evvoluce.cz
Masaryk a hilsneriáda
Co je to pověra? V čem tkví její nebezpečnost? Jak může pověra ovlivňovat veřejné mínění? Má cenu s pověrou bojovat, postavit se veřejnému mínění? Co potřebuje člověk k tomu, aby se do takového boje pustil?
Přestat být lidmi
Co je potřeba k tomu, aby se člověk mohl cítit důstojně? Proč pokládáme lidskou důstojnost za hodnou ochrany? Za jakých okolností lidé o důstojnost přicházejí? Jakými způsoby byla důstojnost odpírána Židům…
Židům vstup zakázán
Co je to bezpráví? Kdy je zákon či nařízení bezprávím? Proč jsou lidé ochotni takové zákony a nařízení vymáhat? Jak se proti bezpráví mohou lidé bránit?
Nebezpečné obrázky
Jakými způsoby lze negativně zobrazovat skupinu osob? V čem spočívá síla obrazů a karikatur v novinách a časopisech? Proč je takové zobrazování nepřijatelné a nebezpečné z hlediska lidských práv?
Protižidovské zákony a nařízení
Co je to lidská důstojnost? Kdy se člověk cítí být rovnoprávným členem lidské skupiny? Kdy, za jakých podmínek, člověka za člena (vlastní) skupiny pokládají i ostatní? Jaké účinky na německou společnost (resp. na…
„Ničí lidé“ Vyhnanci z Burgenlandu
Kdo rozhoduje o tom, do jaké země patříme? Je možné, aby někdy lidé nepatřili vůbec nikam? Jsou takoví lidé ještě vůbec lidé? Kdo je odpovědný za uprchlíky a vyhnance?
Obtížné cizinky
Jak se z občana stane vyhnanec/uprchlík? Kdo má odpovědnost za uprchlíky a vyhnance? Má někdo povinnost se o ně postarat? Kdo podle vás?
Kde domov můj?
Jak sami sebe identifikovali českoslovenští židé, když byli za druhé světové války konfrontováni s realitou transportu a pobytu v ghettu? Jak na sebe vzájemně hleděli židé z Československa a židé z Polska, kteří se v…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
5.3.2021 1:32
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo z vás již řešil situaci, kdy žák 2.ročníku…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|