- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vyhláška z roku 1848
Práce s dobovým dokumentem, jeho rozbor z hlediska formálního i obsahového, „čtení mezi řádky“, může sloužit jako evokace k „Revoluci 1848 v Rakousku“ nebo pro reflexi téhož tématu.
Projekt Hranice Východ – Východ – hranice mezi bratrskými státy NDR a ČSSR 1955–1989
Projekt popisovaný v článku dokumentuje, jaký vliv měla uzavřená hranice v průběhu studené války na obyvatelstvo NDR a ČSSR mezi lety 1955 až 1989. Finálním výstupem projektu je odborná příručka v české a německé…
Malované město
Příspěvek naznačuje jednu z cest muzeopedagogické aktivity, kterou ilustruje na uskutečněném příkladu zaměřeném na tematiku města a jeho proměněné tváře. Ten proběhl na pozadí konkrétní výstavy nazvané „Malovaný…
Mnichovská dohoda – zbabělý kompromis se zlem
Práce s dobovými dokumenty, jejich rozbor.
Kultura st. Egypta
Prezentace seznamující formou otázek, obrázků a historických faktů s kulturou st. Egypta.
Rozhovor s historickou osobností
Pracovní list obsahuje fiktivní rozhovory se čtyřmi historickými osobnostmi, jejichž jména mají žáci odhalit.
Zkratky
Text písně Ivana Mládka, který je upraven jako cvičení k učivu novodobých dějin v 9. roč.
Mnichovská krize očima fotoreportéra
Úkolem žáků je seřadit snímky z průběhu tzv. mnichovské krize, přidat k nim výstižné novinové titulky a na druhou stranu pracovního listu napsat krátkou reportáž. Mohou si vybrat různé úrovně obtížnosti / úhly pohledu…
Kipu
Materiál ozřejmuje, jakým způsobem Inkové zaznamenávali číselné údaje. Rozvíjí fantazii skrze netradiční mezipředmětový vztah mezi matematikou, slohovým vyučováním a pracovními činnostmi. Žáci a žákyně vymýšlejí…
Společnost vrcholného a pozdního středověku
Pracovní list k procvičení učiva o společnosti vrcholného a pozdního středověku.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|