- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Petr I. Veliký
Pracovní list je zaměřen především na rozvoj čtenářské gramotnosti žáků. Na základě pokynů žáci vyhledávají v textu důležité události a počiny cara Petra I. Velikého.
Praha 1848
Žáci pracují s písemným pramenem, s textem z dobového tisku. Vyhledávají informace o událostech revoluce 1848, uvědomují si vývoj a proměny češtiny, seznamují se s pojmy žurnalistiky. Tvoří vlastní text.
Pravěk a starověk
Práce je určena k souhrnnému opakování učiva z dějepisu pro 6. ročník. Práce se může použít buď na konci 6. ročníku, nebo jako vstupní test na začátku 7. ročníku. Práce obsahuje pracovní list s úkoly, které mohou…
Aktivita: Vánoce stokrát jinak
Jednotlivé ritualizované svátky a slavnosti nám mohou sloužit k zamyšlení nad rozdíly nejen jejich vnější podoby, ale také hodnot a obsahů, které v sobě skrývají. Jedním z nejvýraznějších rituálů v roce jsou Vánoce.…
Dotazníkové šetření k výuce Dějepisu a Občanské výchovy (Výchovy k občanství)
VÚP Praha v současné době organizuje dotazníkové šetření zaměřené na zmapování metodických materiálů (kromě učebnic), které ve výuce Dějepisu a Občanské výchovy (Výchovy k občanství) využívají učitelé…
Pravěk v muzeu
Pracovní list pro skupinovou práci žáků v expozici Národního muzea Pravěké dějiny Čech a Moravy. Pracovní list pro učitele, kteří rádi se svými žáky opouštějí školní třídu a vyrážejí do terénu. Pracovní list…
Výstava pro pedagogy a pracovníky muzeí a galerií
Pozvánka na výstavu v Muzeu Českého krasu v Berouně.
Bitva u Yorktownu
Pracovní list obsahuje obrazový zdroj o bitvě u Yorktownu, žáci vyhledávají informace. Pracovní list nevyžaduje, aby žáci používali další zdroje.
Bitva u Saratogy
Pracovní list obsahuje obrazový zdroj o bitvě u Saratogy, žáci vyhledávají informace. Pracovní list nevyžaduje, aby žáci používali další zdroje.
Průmyslová revoluce
Pracovní list je zaměřen na práci s grafy a cizojazyčnými údaji. Věnuje se porovnávání rychlosti průmyslového vývoje mocností a sociálním důsledkům průmyslové revoluce. Je určen pro individuální či skupinovou práci.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|