- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pád carismu (ruské revoluce)
Výkladová prezentace obsahuje otázky a úkoly pro žáky 9. ročníku, slouží jako materiál pro vysvětlení situace v Rusku během 1. světové války. Žáci během výkladu odpovídají na otázky a plní další úkoly (práce s…
Nikdo nesmí zapomenout
Projekt uskutečněný v pátém ročníku (lze zařadit i do vyšších tříd), během kterého si žáci měli jednak osvojit a utřídit základní vědomosti o druhé světové válce. Hlavním cílem bylo uvědomit si hrůznost…
Sparta
Výuková prezentace má podat žákům šestých tříd ZŠ základní přehled o starověkém městském státu, o jeho poloze, společenském zřízení, zvláštnostech v podobě přísné vojenské výchovy. V prezentaci se vyskytují…
Dobytí Konstantinopole
Pracovní list obsahuje obrazový a textový zdroj o obléhání a dobytí Konstantinopole, žáci z obou pramenů vyhledávají informace, které se vzájemně doplňují. Pracovní list nevyžaduje, aby žáci používali další zdroje.
Velká řecká kolonizace
Několik kartiček, ze kterých by žáci měli po rozstříhání vytvořit logický řetězec příčin, průběhu a následků kolonizace. Vhodné kombinovat např. s textem v učebnici. Kartičky jsou v pracovním listu řazeny v…
Sedm starověkých divů světa
Příspěvek je určen pro hodiny předmětů: Společenskovědní seminář, Dějepis, Mediální výchova. Cílem je žákům přiblížit starověkou, zejména antickou kulturu prostřednictvím původních sedmi starověkých divů…
Kalmarská unie
Žáci se seznamují s jedním z historických státních útvarů Evropy, srovnávají minulou a současnou podobu Evropy.
Poznáváme své město
Interaktivní činnost v rámci předmětu Dějepis (předmětu Mediální výchova, pokud je ve škole zaveden), kdy po dobu čtyř vyučovacích hodin žáci poznávají historii svého města v celistvosti i v detailech. Kombinovány jsou…
Setkání Evropanů s indiány
Žáci pracují s obrazovým materiálem, vyhledávají, hodnotí a interpretují informace. Cílem nejsou úplné znalosti o dané události, ale práce s pramenem. K vyplnění pracovního listu není nutné používat další zdroje.
Barokní vs. renesanční sochařství
Pracovní list si klade za cíl dovést žáky k samostatnému úsudku o rozdílech mezi barokním a renesančním sochařstvím, který vyplyne ze srovnání fotografií dvou slavných děl. Kromě toho, že samostatně získávají…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|