- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Pád carismu (ruské revoluce)
Výkladová prezentace obsahuje otázky a úkoly pro žáky 9. ročníku, slouží jako materiál pro vysvětlení situace v Rusku během 1. světové války. Žáci během výkladu odpovídají na otázky a plní další úkoly (práce s…
Nikdo nesmí zapomenout
Projekt uskutečněný v pátém ročníku (lze zařadit i do vyšších tříd), během kterého si žáci měli jednak osvojit a utřídit základní vědomosti o druhé světové válce. Hlavním cílem bylo uvědomit si hrůznost…
Sparta
Výuková prezentace má podat žákům šestých tříd ZŠ základní přehled o starověkém městském státu, o jeho poloze, společenském zřízení, zvláštnostech v podobě přísné vojenské výchovy. V prezentaci se vyskytují…
Dobytí Konstantinopole
Pracovní list obsahuje obrazový a textový zdroj o obléhání a dobytí Konstantinopole, žáci z obou pramenů vyhledávají informace, které se vzájemně doplňují. Pracovní list nevyžaduje, aby žáci používali další zdroje.
Velká řecká kolonizace
Několik kartiček, ze kterých by žáci měli po rozstříhání vytvořit logický řetězec příčin, průběhu a následků kolonizace. Vhodné kombinovat např. s textem v učebnici. Kartičky jsou v pracovním listu řazeny v…
Sedm starověkých divů světa
Příspěvek je určen pro hodiny předmětů: Společenskovědní seminář, Dějepis, Mediální výchova. Cílem je žákům přiblížit starověkou, zejména antickou kulturu prostřednictvím původních sedmi starověkých divů…
Kalmarská unie
Žáci se seznamují s jedním z historických státních útvarů Evropy, srovnávají minulou a současnou podobu Evropy.
Poznáváme své město
Interaktivní činnost v rámci předmětu Dějepis (předmětu Mediální výchova, pokud je ve škole zaveden), kdy po dobu čtyř vyučovacích hodin žáci poznávají historii svého města v celistvosti i v detailech. Kombinovány jsou…
Setkání Evropanů s indiány
Žáci pracují s obrazovým materiálem, vyhledávají, hodnotí a interpretují informace. Cílem nejsou úplné znalosti o dané události, ale práce s pramenem. K vyplnění pracovního listu není nutné používat další zdroje.
Barokní vs. renesanční sochařství
Pracovní list si klade za cíl dovést žáky k samostatnému úsudku o rozdílech mezi barokním a renesančním sochařstvím, který vyplyne ze srovnání fotografií dvou slavných děl. Kromě toho, že samostatně získávají…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
18.4.2021 22:20
Samson
fórum KLUB
Dobrý den, prosím Vás touto cestou o vyplnění dotazníku na téma Omezení práce z domova…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|