RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 476

Klasicistní architektura v Čechách

Prezentace obsahuje několik fotografií klasicistních památek na našem území.

Jiří Honomichl, publikováno 24.8.2009 16:23, zhlédnuto 4531×, hodnocení: Hodnocení: 2

Gotická architektura v Čechách

Prezentace obsahuje fotografie gotických památek.

Jiří Honomichl, publikováno 21.8.2009 17:27, zhlédnuto 5994×, hodnocení: Hodnocení: 2

Historický forbes: Obnovené Československo

Didaktická hra pro 2 – 5 hráčů, při které opakujeme historické učivo týkající se našich zemí v období po druhé světové válce. Zároveň rozvíjíme logické myšlení a herní strategii žáků.

Lubomír Šára, publikováno 18.8.2009 14:47, zhlédnuto 4690×, hodnocení: Hodnocení: 2

Křížové výpravy

Žáci vyhledávají informace v různých zdrojích, orientují se v prostoru (na mapě) a v čase (na časové přímce). Uvědomují si tři rozdílné typy křížových výprav – proti pohanům, kacířům a muslimům, ujasňují si…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 3.8.2009 9:31, zhlédnuto 5091×, hodnocení: Hodnocení: 1

Punské a makedonské války

Materiál je určen jako doplňující a rozšiřující učivo dějin starověkého Říma pro 6. ročník ZŠ a 1. ročník osmiletého gymnázia.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 3.8.2009 9:29, zhlédnuto 4399×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Reaganova berlínská výzva

Žáci pracují s textem dokumentu, vyhledávají v něm informace, pracují s dalšími zdroji, a uvědomují si tak širší souvislosti. Všímají si také jazykové stránky projevu, přečtený text je východiskem k tvořivé…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 31.7.2009 13:03, zhlédnuto 2485×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Stěhování řeckých kmenů, mykénská kultura

Podpůrný materiál pro výklad učitele dějepisu v 6. ročníku ZŠ a 1. ročníku osmiletého gymnázia.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 28.7.2009 8:31, zhlédnuto 4167×, hodnocení: Hodnocení: 3

Principát

Materiál je určen pro žáky 6. tříd ZŠ a 1. ročníku víceletých gymnázií jako podpora výkladu učitele a pro upevnění učiva (včetně rozšiřujícího) zábavnou formou.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 27.7.2009 9:22, zhlédnuto 3178×, hodnocení: Hodnocení: 3

Oživlá historie aneb Jak si hrát a učit se zároveň

Možnosti využití experimentální archeologie k obohacení školní výuky, zapojení představivosti žáků.

Lukáš Križko, publikováno 27.7.2009 0:00, zhlédnuto 259824×

Zasypané město vypráví

Pracovní list určený pro žáky 6. ročníku ZŠ a 1. ročníku osmiletého gymnázia. List je určen pro čtení textu s porozuměním a jako zdroj informací pro samostatnou práci.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 22.7.2009 8:29, zhlédnuto 3995×, hodnocení: Hodnocení: 3

281 — 290 z celkem 476


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…