Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 477

Rozvoj Athén po řecko–perských válkách

Prezentace na podporu výkladu učitele a upevnění učiva pro žáky 6. ročníku ZŠ a 1. ročníku osmiletého gymnázia.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 24.8.2009 16:25, zhlédnuto 3878×, hodnocení: Hodnocení: 3

Klasicistní architektura v Čechách

Prezentace obsahuje několik fotografií klasicistních památek na našem území.

Jiří Honomichl, publikováno 24.8.2009 16:23, zhlédnuto 4561×, hodnocení: Hodnocení: 2

Gotická architektura v Čechách

Prezentace obsahuje fotografie gotických památek.

Jiří Honomichl, publikováno 21.8.2009 17:27, zhlédnuto 6042×, hodnocení: Hodnocení: 2

Historický forbes: Obnovené Československo

Didaktická hra pro 2 – 5 hráčů, při které opakujeme historické učivo týkající se našich zemí v období po druhé světové válce. Zároveň rozvíjíme logické myšlení a herní strategii žáků.

Lubomír Šára, publikováno 18.8.2009 14:47, zhlédnuto 4720×, hodnocení: Hodnocení: 2

Křížové výpravy

Žáci vyhledávají informace v různých zdrojích, orientují se v prostoru (na mapě) a v čase (na časové přímce). Uvědomují si tři rozdílné typy křížových výprav – proti pohanům, kacířům a muslimům, ujasňují si…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 3.8.2009 9:31, zhlédnuto 5234×, hodnocení: Hodnocení: 1

Punské a makedonské války

Materiál je určen jako doplňující a rozšiřující učivo dějin starověkého Říma pro 6. ročník ZŠ a 1. ročník osmiletého gymnázia.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 3.8.2009 9:29, zhlédnuto 4429×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Reaganova berlínská výzva

Žáci pracují s textem dokumentu, vyhledávají v něm informace, pracují s dalšími zdroji, a uvědomují si tak širší souvislosti. Všímají si také jazykové stránky projevu, přečtený text je východiskem k tvořivé…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 31.7.2009 13:03, zhlédnuto 2508×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Stěhování řeckých kmenů, mykénská kultura

Podpůrný materiál pro výklad učitele dějepisu v 6. ročníku ZŠ a 1. ročníku osmiletého gymnázia.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 28.7.2009 8:31, zhlédnuto 4220×, hodnocení: Hodnocení: 3

Principát

Materiál je určen pro žáky 6. tříd ZŠ a 1. ročníku víceletých gymnázií jako podpora výkladu učitele a pro upevnění učiva (včetně rozšiřujícího) zábavnou formou.

Mgr. Helmut Harzer, publikováno 27.7.2009 9:22, zhlédnuto 3230×, hodnocení: Hodnocení: 3

Oživlá historie aneb Jak si hrát a učit se zároveň

Možnosti využití experimentální archeologie k obohacení školní výuky, zapojení představivosti žáků.

Lukáš Križko, publikováno 27.7.2009 0:00, zhlédnuto 260527×

281 — 290 z celkem 477


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…