RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 474

Příčiny a důsledky Velké francouzské revoluce

Zadání pro myšlenkovou mapu na uvedené téma.

Roman Anýž, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 12681×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Velká hospodářská krize

Pracovní list, ve kterém žáci plní tři úkoly, díky kterým odkrývají fakta a mechanizmy světové hospodářské krize. Pracují s textem učebnice a kreslí podle ní schéma, vyhledávají různé typy informací v textu, pracují…

Roman Anýž, Petr Albrecht, publikováno 22.1.2008 0:00, zhlédnuto 6804×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 2

Život v šedé zóně

Československá společnost v období normalizace

Jakub Horálek, publikováno 15.10.2007 0:00, zhlédnuto 14575×

Významné osobnosti židovského původu v rámci školního projektu

Příspěvek v úvodní části nabízí základní informace o čtyřdenním školním projektu pro žáky 2. stupně ZŠ. Základ příspěvku však tvoří rozpracovaná metodika jedné z uskutečněných dílen na téma Významné…

Milada Kyselovská, publikováno 11.10.2007 0:00, zhlédnuto 13163×

Fiktivní deník historické osobnosti

Nahlédli jsme do deníku jisté historické osobnosti. Poznáme které?

Hana Jančová, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 6992×

Náměty ke zpracování ŠVP dějepisu - II

Krátká informace o sborníku, který má za úkol pomoci učitelům 8. - 9. ročníků, primu a sekundu víceletých gymnázií s tvorbou ŠVP pro vyučovací předmět Dějepis

ASUD, publikováno 14.6.2007 0:00, zhlédnuto 5989×

Řetězové provádění

Projekt usilující o navázání živého kontaktu s předky z minulého století v objektu skutečné historické památky. Jedná se o skupinový projekt 10 - 25 žáků v rozmezí od 12 do 15 let.

Vladimíra Křenková, publikováno 20.4.2007 0:00, zhlédnuto 5768×

Informace o publikacích k tvorbě učebních osnov vzdělávacího oboru Dějepis

Příručky, které mají napomoci učitelům dějepisu při tvorbě učebních osnov.

Jan Boněk, publikováno 12.12.2006 0:00, zhlédnuto 4828×

Jak se Řekové bavili

Přeneseme se do antického světa olympijských her. Přečteme si zajímavý příběh dávného olympijského běžce a dotvoříme jeho závěr. Stranou nezůstanou ani některé informace o průběhu olympijských her ve starověkém Řecku.

Daniela Figránová, publikováno 11.12.2006 0:00, zhlédnuto 8977×

Jak pracovat ve výuce dějepisu s historickou fotografií

Následující náměty mají sloužit nejen pro ilustraci toho, jak mohou být fotografie využívány pro podporu výuky konkrétního chronologického tématu nebo tematického okruhu, ale také jak mohou být využívány, aby pomohly…

Jan Boněk, publikováno 6.12.2006 0:00, zhlédnuto 5923×

451 — 460 z celkem 474


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…