- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Řetězové provádění
Projekt usilující o navázání živého kontaktu s předky z minulého století v objektu skutečné historické památky. Jedná se o skupinový projekt 10 - 25 žáků v rozmezí od 12 do 15 let.
Informace o publikacích k tvorbě učebních osnov vzdělávacího oboru Dějepis
Příručky, které mají napomoci učitelům dějepisu při tvorbě učebních osnov.
Jak se Řekové bavili
Přeneseme se do antického světa olympijských her. Přečteme si zajímavý příběh dávného olympijského běžce a dotvoříme jeho závěr. Stranou nezůstanou ani některé informace o průběhu olympijských her ve starověkém Řecku.
Jak pracovat s historickou karikaturou ve výuce dějepisu
Příspěvek se zabývá karikaturou s politickým kontextem, kterou můžeme nalézt v novinách na celém světě a která bavila i minulé generace.
Jak pracovat ve výuce dějepisu s historickou fotografií
Následující náměty mají sloužit nejen pro ilustraci toho, jak mohou být fotografie využívány pro podporu výuky konkrétního chronologického tématu nebo tematického okruhu, ale také jak mohou být využívány, aby pomohly…
Historická fotografie
Příspěvek má sloužit jako informační a metodický podklad pro vyučující, kteří na základě širšího historického rámce mohou zařadit práci s historickou fotografií do výuky. Fotografie lze ve výuce plně využít…
Husitské noviny aneb Jak využít tvorbu novin ve výuce dějepisu
Aktivita směřuje k uchopení tématu husitské války žáky prostřednictvím tvorby novin.
Jak začlenit literární tvorbu žáků do výuky dějepisu? Kronika stoleté války
Začlenění tvorby literárních útvarů do výuky dějepisu.
Karel IV. a jeho vláda v Čechách
Formou analýzy textů žáci zpracují jednotlivé aspekty Karlovy vlády a sestaví je v přehlednou nástěnnou mapu.
Objevné plavby Kryštofa Kolumba
Proč Evropané hledali nové cesty do Indie? Kudy se vydal Kryštof Kolumbus? Co na těchto cestách zažil? Co z toho plyne pro nás?
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|