RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 308

O starých lidech

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí. Popisovaná lekce je určena pro učitele využívající ve svých hodinách metody dramatické výchovy. Vychází z původní struktury dramatu Jonathana Neelandse a…

Mgr. Tomáš Doležal, publikováno 17.9.2014 9:16, zhlédnuto 6901×, 2 komentáře

Jednotlivé hodiny s tématem stárnutí a mezigeneračních vztahů

Praktický článek seriálu Mezigenerační vztahy.

Mgr. Daniela Figránová, publikováno 15.9.2014 9:45, zhlédnuto 6075×

Předsudky a stereotypy o stáří

Praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy.

Marie Veverová, publikováno 10.9.2014 9:00, zhlédnuto 6536×

Je konzervativní člověk nutně konzervativcem?

Liberalismus, socialismus a konzervatismus - tři základní politické ideologie. Je ovšem nutné se \"politicky\" zařadit? Musí být naše myšlení (jen a pouze) v souladu s jednou z těchto tří ideologií? Článek upozorňuje na…

Lucie Hrdličková, publikováno 3.9.2014 12:05, zhlédnuto 12630×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Chovejme se k sobě slušně

Další praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí.

Mgr. Zdena Chaloupecká, publikováno 3.9.2014 12:03, zhlédnuto 5652×

Jak děti naučit, co je to ageismus

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.

Jaroslava Votrubová, publikováno 27.8.2014 9:58, zhlédnuto 5771×

Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích

Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.

M. Veverová, R. Dlouhá, publikováno 18.8.2014 9:20, zhlédnuto 4646×

Moje místo

Praktický článek z materiálu Mgr. Blanky Pešoutové o mezigeneračních vztazích, rodině a sžití s místem původu žáků.

Blanka Pešoutová, publikováno 14.8.2014 9:01, zhlédnuto 4637×

„Ničí lidé“

Kdo rozhoduje o tom, do jaké země patříme? Je možné, aby někdy lidé nepatřili vůbec nikam? Jsou takoví lidé ještě vůbec lidé? Kdo je odpovědný za uprchlíky a vyhnance?

Naši nebo cizí?, publikováno 16.6.2014 10:42, zhlédnuto 6946×

Ochrana člověka za mimořádných událostí: 4. díl - Postup jak ZÁPOLÍM naplno

Každá mimořádná událost je jedinečná a není možné žáky připravit na všechny situace. Veškeré postupy, jak při mimořádné události, tak při ošetřování raněných, proto zobecňujeme do postupu ZÁPOLÍM. Je to obecný…

Daniel Lessner, publikováno 11.6.2014 14:11, zhlédnuto 3270×

91 — 100 z celkem 308


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…