- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Řešení problémů – Paragraf 11/55
V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice řešení problémů. Jeho součástí je popis…
Právní vědomí – Paragraf 11/55
V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se přímo problematice právního vědomí. Jeho součástí jsou jednotlivě…
Komunikace – Paragraf 11/55
V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS tento materiál věnující se problematice komunikace. Komunikací rozumíme přenos informací (z…
Paragraf 11/55
Příspěvek je určen pedagogům, kteří se zabývají průřezovým tématem „Výchova demokratického občana“. Tento materiál vznikl v občanském sdružení AISIS jako podpora projektu „Paragraf 11/55“. Projekt byl zaměřen na…
Výchova demokratického občana – Paragraf 11/55
V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice průřezového tématu Výchova demokratického občana. Jeho…
Kooperace – Paragraf 11/55
V rámci projektu Paragraf 11/55 pro podporu zvyšování právního vědomí dětí a mládeže vznikl v občanském sdružení AISIS materiál věnující se problematice kooperace, nebo také českému ekvivalentu tohoto slova, skupinové…
Čtyři svobody
Co přineslo sjednocení Evropy každému z nás? Vnímají naši žáci svobodu pohybu lidí, zboží, služeb a kapitálu jako významnou hodnotu, nebo jim to připadá samozřejmé? Mají představu o tom, co to byl devizový příslib a…
Projektové vyučování – Organizace a instituce města
Příspěvek popisuje realizaci jednoho z projektů, který proběhl v ZŠ Čáslav, Masarykova v rámci jednodenního celoškolního projektového dne Naše město. V textu jsou odkazy na výstupy projektu – prezentace o institucích…
Úvod do problematiky lidských práv
Příprava vyučovacího bloku (2 – 3 hod.), jehož cílem je seznámit žáky s Všeobecnou deklarací lidských práv prostřednictvím aktivit osobnostní a sociální výchovy a aktivizačních výukových metod.
Velká francouzská revoluce
Spojení metod kritického myšlení a OSV při seznámení žáků s kořeny státního svátku Francie.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|