RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 288

O starých lidech

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí. Popisovaná lekce je určena pro učitele využívající ve svých hodinách metody dramatické výchovy. Vychází z původní struktury dramatu Jonathana Neelandse a…

Mgr. Tomáš Doležal, publikováno 17.9.2014 9:16, zhlédnuto 6001×, 2 komentáře

Jednotlivé hodiny s tématem stárnutí a mezigeneračních vztahů

Praktický článek seriálu Mezigenerační vztahy.

Mgr. Daniela Figránová, publikováno 15.9.2014 9:45, zhlédnuto 5370×

Předsudky a stereotypy o stáří

Praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy.

Marie Veverová, publikováno 10.9.2014 9:00, zhlédnuto 5749×

Je konzervativní člověk nutně konzervativcem?

Liberalismus, socialismus a konzervatismus - tři základní politické ideologie. Je ovšem nutné se \"politicky\" zařadit? Musí být naše myšlení (jen a pouze) v souladu s jednou z těchto tří ideologií? Článek upozorňuje na…

Lucie Hrdličková, publikováno 3.9.2014 12:05, zhlédnuto 9229×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Chovejme se k sobě slušně

Další praktický článek ze seriálu Mezigenerační vztahy a stárnutí.

Mgr. Zdena Chaloupecká, publikováno 3.9.2014 12:03, zhlédnuto 5038×

Jak děti naučit, co je to ageismus

Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.

Jaroslava Votrubová, publikováno 27.8.2014 9:58, zhlédnuto 5258×

Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích

Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.

M. Veverová, R. Dlouhá, publikováno 18.8.2014 9:20, zhlédnuto 4153×

Moje místo

Praktický článek z materiálu Mgr. Blanky Pešoutové o mezigeneračních vztazích, rodině a sžití s místem původu žáků.

Blanka Pešoutová, publikováno 14.8.2014 9:01, zhlédnuto 3995×

„Ničí lidé“

Kdo rozhoduje o tom, do jaké země patříme? Je možné, aby někdy lidé nepatřili vůbec nikam? Jsou takoví lidé ještě vůbec lidé? Kdo je odpovědný za uprchlíky a vyhnance?

Naši nebo cizí?, publikováno 16.6.2014 10:42, zhlédnuto 5986×

Ochrana člověka za mimořádných událostí: 4. díl - Postup jak ZÁPOLÍM naplno

Každá mimořádná událost je jedinečná a není možné žáky připravit na všechny situace. Veškeré postupy, jak při mimořádné události, tak při ošetřování raněných, proto zobecňujeme do postupu ZÁPOLÍM. Je to obecný…

Daniel Lessner, publikováno 11.6.2014 14:11, zhlédnuto 2895×

71 — 80 z celkem 288


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
15.6.2019 16:41
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda může ředitelka mš nařídit pedagogům, aby nepřímou…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
7.6.2019 11:02
Další písničky zde: https://spisnicko u.c z.
14.6.2019 12:26
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Už jste slyšeli o KuliFerdovi? Jsou to pracovní sešity pro předškoláky, které hravou…
12.6.2019 9:17
fórum Aktuality
- učení s ohledem na fungování mozku online setkání čtvrtek 20. 6. 2019, 20:00 Co je to…
13.6.2019 11:25
Zapojte se do prázdninové akce pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem do škol.…
5.6.2019 14:44
Též děkuji za článek. Koukám, že Moodle žije a rozvíjí se. To je dobře. Jen tak dál!
14.6.2019 12:26
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Pracovní sešity KuliFerda a Kuliferdík jsou zaměřeny na celoroční práci s dětmi v rámci…
12.6.2019 9:13
Čtvrtek 20. 6. 2019, 20:00 Učit se učit, myslet a žít - učení s ohledem na fungování…
9.6.2019 9:19
Před více než rokem nám lektor Petr Drkula představil tradiční lidové hudební nástroje…
5.6.2019 13:20
Děkuji za vaše hodnocení. Motivuje mě k vydání dalšího článku. Uvažuji o ukázce…
14.6.2019 9:45
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Tato kolekce přehledně seřazuje odborné metodicko-didaktic ké příspěvky na téma…