- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Nerosty v praxi I
Článek popisuje úvod k tématu nerosty v praxi. Aktivita je zaměřena na poznávání nerostů, jejich fyzikální a chemické vlastnosti a možné praktické využití nerostů.
Fyzika – vesmír
Prezentace slouží k ověřování vědomostí žáků z vesmíru. Kliknutím se s raketou objeví otázka. Po uplynutí jedné minuty otázka zmizí. To je znamení pro žáka nebo tým, že musí na otázku odpovědět. Kliknutím na list…
Procvičování znalostí z rychlosti rovnoměrného pohybu
Prezentace slouží k procvičování znalostí z rychlosti rovnoměrného pohybu. Kromě otázek obsahuje i praktické příklady. Otázky a nebo příklady jsou časově limitované 60 sekundami nebo 4 minutami. Po uplynutí časového…
Fyzika – akustika
Prezentace slouží k procvičování znalostí z akustiky. Klikne-li vyučující na listy prezentace, objeví se otázky a spustí se časový limit. Po uplynutí časového limitu 60 vteřin musí žák odpovědět na otázku ústně nebo…
Interaktivní procvičování hustoty látky
Žáci odpovídají na otázky v různých časových limitech od 30 s do 180 s. Ukončení časového limitu je avizováno žádostí o odpověď. K plnění úkolů je potřeba vybavit žáky tabulkami pro ZŠ. Časové limity, které jsou…
Jaro v CHKO České středohoří – Bílé stráně
Materiál je určen k prezentaci národní přírodní památky ve VO Člověk a jeho svět nebo v přírodopisu.
Ústní prověřování znalostí látky z fyziky pro 6. ročník
Materiál je určen primárně pro ústní zkoušení. Vyučující na základě správné odpovědi na vybranou otázku ohodnotí žáka nebo tým známkou dle klasifikačního řádu. DUM lze použít jak pro individuální, tak týmovou…
Procvičování znalostí z tlaku a tlakové síly
Žáci si v časovém limitu 3 minut procvičí znalosti z výpočtů tlaku a tlakové síly. Lze použít na individuální i týmovou práci.
Jsou všechny vápence stejné?
Žáci se v rámci aktivity přesvědčí, že vápenec pocházející z různých lokalit se může lišit podle obsahu nejrůznějších příměsí. Žáci si během aktivity mohou vyzkoušet hned několik postupů laboratorní práce.
Vznik jeskynních útvarů
Aktivita se zaměřuje na působení vody jako činitele chemického zvětrávání hornin. Žáci se formou jednoduchého pokusu přesvědčí o tom, v jakém typu hornin často vznikají jeskynní útvary a na závěr aktivity budou též…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|