RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1883

Čočka spojka a rozptylka

Žáci se seznámí s čočkou spojkou a rozptylkou. Poznají, jaké světelné svazky vznikají, prochází-li čočkami světelné paprsky. Seznámí se s pojmy ohnisková vzdálenost a ohnisko.

Zdeněk Hanzelín, publikováno 30.5.2013 9:00, zhlédnuto 3439×, hodnocení: Hodnocení: 2

Aplikace tématu Biodiverzita a její ohrožení ve vzdělávání

Téma „Biodiverzita a její ohrožení“ patří mezi témata, která jednak poskytují prostor pro efektivní vytváření mezipředmětových vazeb, jednak nabízí značnou příležitost pro vysvětlení některých obecných…

Tomáš Matějček, publikováno 22.5.2013 8:30, zhlédnuto 6266×

Základní informace k tématu Biodiverzita a její ohrožení

Biodiverzita neboli biologická rozmanitost bývá nejčastěji vyjadřována na úrovni jednotlivých rostlinných a živočišných druhů. Můžeme ji však zkoumat i na úrovni nižších taxonomických jednotek než je druh (biodiverzita…

Tomáš Matějček, publikováno 21.5.2013 9:05, zhlédnuto 9947×

Kdy zaťukalo na dveře jaro roku 1806 a kdy roku 2013?

Koncem minulého století jsme se učili, že jaro začíná každý rok 21. března. Nyní se však objevují informace, že jaro začíná již 20. března. Jak je to možné? Jak to tedy vlastně s počátkem jara je?

Petr Pecha, publikováno 21.5.2013 9:04, zhlédnuto 3300×, hodnocení: Hodnocení: 3

Krytosemenné rostliny – brukvovité

Výuková prezentace popisuje základní znaky brukvovitých rostlin, seznamuje s nejdůležitějšími zástupci a objasňuje jejich význam.

Mgr. Irena Šlehoberová, publikováno 20.5.2013 8:53, zhlédnuto 4559×, hodnocení: Hodnocení: 3

Série pracovních listů k tématu Ochrana přírody v České republice

Ukázka z publikace NÁMĚTY PRO GEOGRAFICKÉ A ENVIRONMENTÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ: ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ je určena zejména učitelům z praxe, studentům učitelských oborů a také dalším zájemcům o aplikaci geografické a…

Tomáš Matějček, publikováno 15.5.2013 8:52, zhlédnuto 13684×

Ochrana přírody a životního prostředí

Ukázka z publikace NÁMĚTY PRO GEOGRAFICKÉ A ENVIRONMENTÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ: ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ je určena zejména učitelům z praxe, studentům učitelských oborů a také dalším zájemcům o aplikaci geografické a…

Tomáš Matějček, publikováno 14.5.2013 8:49, zhlédnuto 7722×

Transformátor

Žáci se seznámí s postupem, jak složit školní transformátor. Poznají schematickou značku a vzorec transformačního převodu. Seznámí se s postupem výpočtu sekundárního napětí. Poznají schematické zapojení, podle kterého…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 13.5.2013 8:34, zhlédnuto 3073×, hodnocení: Hodnocení: 2

Krytosemenné rostliny – mákovité

Prezentace seznamující žáky s charakteristickými znaky, významem a zástupci rostlin z čeledi mákovitých.

Mgr. Irena Šlehoberová, publikováno 9.5.2013 8:46, zhlédnuto 2851×, hodnocení: Hodnocení: 2

Diskuze nad aktuálními problémy životního prostředí

Ukázka z publikace NÁMĚTY PRO GEOGRAFICKÉ A ENVIRONMENTÁLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ: ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ je určena zejména učitelům z praxe, studentům učitelských oborů a také dalším zájemcům o aplikaci geografické a…

Tomáš Matějček, publikováno 7.5.2013 10:41, zhlédnuto 6568×

291 — 300 z celkem 1883


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 22:08
Pane Marku, děkuji za Vaše připomínky. Pokud chce autor odkazy takto zdůraznit, nevidím to…
1.4.2020 19:32
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 20:31
Dobrý den, ano hranice se teď během pandemie školám zvýšila. U obrázků záleží na Vás…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…