- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Unikátní stromy za školou
Projekt zaměřený na využití geoinformačních technologií ve výuce v souvislosti s propojením několika vzdělávacích oborů. Žijeme v informační společnosti, ve které vznikají nebo se rozvíjejí nejrůznější technologie.…
Abiotické podmínky života
Součástí materiálu Abiotické podmínky života je prezentace k výuce a soubor otázek, které lze využít ke zkoušení nebo samostatné práci žáků. Prezentace je v podstatě opakováním základních poznatků o vodě, ovzduší,…
Poznáváme zástupce hmyzu
Prezentace s obrázky sloužící k poznávání a opakování známých zástupců hmyzu.
Dvouděložné rostliny – brukvovité
Cílem prezentace je seznámit žáky s další čeledí dvouděložných rostlin – brukvovité. Žáci se seznámi se znaky a užitkovými a vybranými planě rostoucími rostlinami této čeledi.
Třídíme živočichy
Materiál obsahuje prezentaci a k ní navázané pracovní listy (které lze použít i samostatně) na téma třídíme živočichy. Důraz je kladen na živočichy žijící v našich podmínkách.
Poznej bydliště svého učitele aneb stručná geografie obce
Článek obsahuje metodický popis pracovního listu zaměřeného na využití geoinformačních technologií ve výuce v souvislosti s prací v rámci vybraných mapových portálů. Pracovní list naleznete v příloze.
Mozek
DUM slouží k zopakování a utřídění učiva o stavbě mozku. Zároveň jej lze kreativně využít při tvorbě soutěží atd. Po uložení souboru .zip je třeba tento rozbalit a spustit soubor map.htm. Pak už pouze klikáte na…
Závody kostek ledu
V tomto experimentu budete rozpouštět kostky ledu – jednu v obyčejné vodě, druhou ve slané. Podle množství času a zvídavosti žáků můžete experiment provést v základní verzi, případně ho mnoha způsoby rozšiřovat.…
Magnet a jeho vlastnosti 2
Pracovní list do hodin fyziky, který procvičuje a upevňuje pojmy a dovednosti z oblasti magnetismu.
Nejrychlejší...
Pracovní list je zaměřen na procvičování a prohlubování učiva fyziky (kapitoly Pohyb, rozklad sil) v 7. ročníku ZŠ. Jde o vzájemné převody jednotek rychlosti a seznámení se s jednotkou rychlosti Mach. Cílem je naučit žáky…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|