Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1908

Všeobecná cirkulace atmosféry

Prezentace slouží jako textová a obrazová podpora výuky o všeobecné cirkulaci atmosféry. Zároveň obsahuje otázky k zopakování, které je možno vyřešit interaktivně.

Bc. Pavel Žižka, publikováno 15.3.2011 11:00, zhlédnuto 4554×, hodnocení: Hodnocení: 2

Čína - pracovní list

Pracovní list má žákům usnadnit probírání nejlidnatějšího státu Asie i celého světa, konkrétně Číny. Zahrnuje práci s atlasem světa, doplňování slepých map a doplňování textů.

Mgr. Miroslav Navrátil, publikováno 15.3.2011 10:56, zhlédnuto 8227×, hodnocení: Hodnocení: 2

Elektrický proud (pracovní list)

Pracovní list do hodin fyziky na téma Elektrický proud. Procvičuje převody jednotek, osvojuje zapojení ampérmetru do obvodu a odečítání hodnot ze stupnice analogového ampérmetru.

Bc. David Michálek, publikováno 14.3.2011 15:12, zhlédnuto 8078×, hodnocení: Hodnocení: 3

Doprava ve světě

Výuková prezentace k oblasti Hospodářské složky krajiny - část Doprava a spoje.

Petr Sedláček, publikováno 14.3.2011 14:39, zhlédnuto 6389×, hodnocení: Hodnocení: 2

Afrika: Test - přírodní poměry

Test zaměřený na přírodní poměry Afriky. Zahrnuje úkoly spojené s polohou, povrchem, vodstvem a vegetačními pásy.

Mgr. Věra Luxová, publikováno 14.3.2011 14:32, zhlédnuto 5587×, hodnocení: Hodnocení: 1

Argentina

Cílem prezentace je doplnit a zpestřit žákům učivo o Argentině. Prezentaci je možné použít při probírání látky i při jejím opakování.

Mgr. Miroslav Navrátil, publikováno 14.3.2011 14:20, zhlédnuto 5072×, hodnocení: Hodnocení: 2

Prezentace - trávicí soustava

Cílem prezentace je seznámit žáky se stavbou a funkcí trávicí soustavy člověka.

Mgr Elena Sobotková, publikováno 14.3.2011 11:54, zhlédnuto 17605×, hodnocení: Hodnocení: 2

Opakování - nerosty

Materiál tvoří 2 části. 1. část je hra DOMINO, která slouží k opakování nerostů, jejich vlastností, značek, vzorců a využití.Žáci pracují ve skupinách. 2. část tvoří pracovní list, který slouží k opakování…

Mgr Elena Sobotková, publikováno 11.3.2011 10:42, zhlédnuto 6285×, hodnocení: Hodnocení: 2

Zeměpisné perníčky

Propojení místopisných zeměpisných znalostí žáků 9. ročníku s pracovními činnostmi – s hodinou vaření.

Jana Sochorová, publikováno 9.3.2011 15:47, zhlédnuto 9193×, hodnocení: Hodnocení: 3

Savci africké savany - přehled

Prezentace, v níž žáci získávají a ověřují své znalosti o systematickém zařazení savců africké savany, o jejich typických znacích a adaptacích na život v savaně.

Mgr. Martina Kasalová, publikováno 9.3.2011 13:20, zhlédnuto 4476×, hodnocení: Hodnocení: 2

741 — 750 z celkem 1908


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.7.2021 16:08
Jan Tomsa
Vážení kolegové, stojíte o to, aby vyšla nová knihy pro studenty, která jim studium…
15.7.2021 16:38
Jak mohou spolupracovat učitelé hudební výchovy a informatiky? Jaké digitální kompetence…
21.7.2021 8:13
Vyrážíme často s přáteli na túry po celé ČR. Ne vždy spoléháme na to, že si budeme…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
23.7.2021 10:46
Yannis
Ahoj, Moji studenti byli infikováni (14 studentů z 18). Tak jsem se o ně bál. Online lekce…
14.7.2021 17:57
V kontextu uvedených vzdělávacích modulů jsou v rámci projektu APIV A, a ve spolupráci…
20.7.2021 11:34
Otázka posluchače: Najdu někde přehledný soupis technik formativního hodnocení?…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…
14.7.2021 12:11
silvie113@seznam.cz
Dobrý den, my to ve škole bohužel s kolegyněmi také museli nedávno řešit a zejména v…
13.7.2021 17:20
V rámci systémového projektu APIV A vznikají také 3 výcvikové vzdělávací moduly…
10.7.2021 22:56
Na tý škole... um, parodii na školu je vás škoda.
12.7.2021 10:44
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma. Toto téma je…