RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 637

Člověk v magnetickém poli

Autor se v příspěvku pokouší vyvrátit představy o tom, že má magnetické pole Země vliv na náladu nebo zdravotní stav člověka. Rovněž nesouhlasí s názorem, že se ptáci a někteří další živočichové při svém…

Luděk Pekárek, publikováno 15.3.2005 0:00, zhlédnuto 30559×

Proč astrologie nefunguje?

Autor ve svém příspěvku analyzuje některá tvrzení astrologie z pozice astronomie jako vědy. Zásadně nesouhlasí,že by z okamžitého rozestavení význačných astronomických objektů bylo možné předpovědět např. osud…

Jiří Grygar, publikováno 15.3.2005 0:00, zhlédnuto 9984×, 4 komentáře

Pokusy s

V článku jsou uvedeny ukázky zajímavých pokusů vztahujících se k měření elektrického odporu vodiče (rezistoru) a zjišťování závislosti odporu na vlastnostech vodiče prováděných pomocí jednoduchých a snadno dostupných…

Karel Rauner, publikováno 19.1.2005 0:00, zhlédnuto 13054×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12804×, 3 komentáře

Heuréka - heuristická metoda ve fyzice

Příspěvek pojednává o projektu Heuréka. Autorka se pokusila ukázat, jak lze heuristickou metodu (metoda aktivizující žáky, podporující rozvoj jejich tvůrčího myšlení a dalších složek osobnosti) aplikovat při výuce…

Irena Dvořáková, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 13423×

Několik úvodních poznámek k metodám výuky fyziky

Především aktivní zapojení žáka do výuky a učení v určitých souvislostech vede k naplňování vzdělávacího obsahu oboru Fyzika, a tím i cílových záměrů vzdělávací oblasti Člověk a příroda.

Jan Maršák, publikováno 12.10.2004 0:00, zhlédnuto 6029×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV

Materiál shrnuje postavení, pojetí, metody a obsah vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV. Tento obor je chápán jako nezbytný pro hlubší proniknutí do podstaty fyzikálních jevů, které nás obklopují, i k lepšímu pochopení…

Jan Maršák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 8728×

631 — 637 z celkem 637


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…