RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 637

Proč astrologie nefunguje?

Autor ve svém příspěvku analyzuje některá tvrzení astrologie z pozice astronomie jako vědy. Zásadně nesouhlasí,že by z okamžitého rozestavení význačných astronomických objektů bylo možné předpovědět např. osud…

Jiří Grygar, publikováno 15.3.2005 0:00, zhlédnuto 10079×, 4 komentáře

Člověk v magnetickém poli

Autor se v příspěvku pokouší vyvrátit představy o tom, že má magnetické pole Země vliv na náladu nebo zdravotní stav člověka. Rovněž nesouhlasí s názorem, že se ptáci a někteří další živočichové při svém…

Luděk Pekárek, publikováno 15.3.2005 0:00, zhlédnuto 30809×

Pokusy s

V článku jsou uvedeny ukázky zajímavých pokusů vztahujících se k měření elektrického odporu vodiče (rezistoru) a zjišťování závislosti odporu na vlastnostech vodiče prováděných pomocí jednoduchých a snadno dostupných…

Karel Rauner, publikováno 19.1.2005 0:00, zhlédnuto 13204×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12840×, 3 komentáře

Heuréka - heuristická metoda ve fyzice

Příspěvek pojednává o projektu Heuréka. Autorka se pokusila ukázat, jak lze heuristickou metodu (metoda aktivizující žáky, podporující rozvoj jejich tvůrčího myšlení a dalších složek osobnosti) aplikovat při výuce…

Irena Dvořáková, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 13500×

Několik úvodních poznámek k metodám výuky fyziky

Především aktivní zapojení žáka do výuky a učení v určitých souvislostech vede k naplňování vzdělávacího obsahu oboru Fyzika, a tím i cílových záměrů vzdělávací oblasti Člověk a příroda.

Jan Maršák, publikováno 12.10.2004 0:00, zhlédnuto 6047×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV

Materiál shrnuje postavení, pojetí, metody a obsah vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV. Tento obor je chápán jako nezbytný pro hlubší proniknutí do podstaty fyzikálních jevů, které nás obklopují, i k lepšímu pochopení…

Jan Maršák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 8776×

631 — 637 z celkem 637


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.5.2020 17:41
Jana Dostálová
Přitom vštípit dětem nějaké základní principy zdravého stravování by nemělo být nic…
20.5.2020 11:21
Paní učitelka 1. stupně Jana Rohová nám představí dlouhodobý projekt pro rozvoj…
26.5.2020 18:55
Jemné, moc hezké, měl by si to poslechnout i každý rodič...děkuji za citlivost.Janků
26.5.2020 11:14
Skupina Společné vzdělávání
26.5.2020 17:12
Franta Doletěl
Když lidé pravidelně jí v restauraci, kde mají možnost vybrat vegetariánská jídla, tak…
20.5.2020 11:15
Změny ve výkazech pro rok 2020, legislativa, změna číselníku s podpůrnými opatřeními,…
25.5.2020 12:04
Dobrý den, Pojetí asistentů pedagoga od 1.1.2020 a jejich financování je pro mne…
23.5.2020 18:35
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu Rozvoj…
26.5.2020 13:57
Souhlasím s vámí, ve školce je problém, že obyčejnou vodu dostávají minimálně. K…
18.5.2020 15:23
v blogu peutel
         Co potřebujete? obrátil se na mě zhurta v pustém, právě otevřeném…
25.5.2020 9:44
Jako pokračování tohoto tematu nabízím čtenáři recenzi: 'Mezi teorií a praxí v českém…
20.5.2020 16:47
Skupina Gender
Pohled nabízí metodickou podoru pro učitele, kteří chtějí vyučovat tak, aby…