RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 638

Obrácené doplňovačky ve fyzice 3

Obrácené doplňovačky určené pro opakování tematického celku světelné jevy.

Mgr. Michal Kapoun, publikováno 28.1.2010 10:47, zhlédnuto 2310×, hodnocení: Hodnocení: 3

Laboratorní práce č. 1 - odpor vodiče

Protokol k laboratorní práci z fyziky pro 8. ročník, který prakticky ověřuje vlastnosti odporu vodiče.

Mgr. Marek Killar, publikováno 28.1.2010 10:44, zhlédnuto 1742×, hodnocení: Hodnocení: 2

Gravitační síla

Opakování výpočtů velikosti gravitační síly a znalost siloměrů. Určeno pro 7. ročník.

Gabriela Kloudová, publikováno 27.1.2010 8:44, zhlédnuto 4474×, hodnocení: Hodnocení: 2

Práce a energie - opakování pojmů a veličin

Opakování pojmů a veličin tematického celku práce a energie formou hry had.

Mgr. Michal Kapoun, publikováno 26.1.2010 10:49, zhlédnuto 2623×, hodnocení: Hodnocení: 2

Obrácené doplňovačky ve fyzice 2

Obrácené doplňovačky určené pro opakování tematického celku meteorologie.

Mgr. Michal Kapoun, publikováno 25.1.2010 12:19, zhlédnuto 2056×, hodnocení: Hodnocení: 3

Obrácené doplňovačky ve fyzice 1

Obrácené doplňovačky určené k opakování tematického celku síla a pohyb těles.

Mgr. Michal Kapoun, publikováno 21.1.2010 10:48, zhlédnuto 2455×, hodnocení: Hodnocení: 3

Meteorologie - opakování pojmů

Opakování pojmů a veličin tematického celku meteorologie formou hry had.

Mgr. Michal Kapoun, publikováno 21.1.2010 10:38, zhlédnuto 4121×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dráha a rychlost pohybu

Pracovní list pro 7. ročník na procvičení výpočtu rychlosti a zakreslení dráhy.

Gabriela Kloudová, publikováno 4.1.2010 9:27, zhlédnuto 3303×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vesmír 1

Prezentace řeší vznik vesmíru, co je vesmír, co je v něm obsaženo, co jsou galaxie, vesmírné rychlosti a vzdálenosti, cyklus vývoje hvězd, Hubbleův teleskop. Mnohé obohaceno fotografiemi, otázkami, články, souvislostmi,…

Mgr. Josef Ledvoň, publikováno 4.1.2010 0:30, zhlédnuto 14428×, hodnocení: Hodnocení: 3

Přírodní učebna – měření délky

Žáci se v přírodní učebně učí měřit pomocí různých měřidel a učí se odhadovat vzdálenosti.

Eva Krafková, publikováno 17.12.2009 21:11, zhlédnuto 11143×, hodnocení: Hodnocení: 2

471 — 480 z celkem 638


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
9.7.2020 11:34
V dnešním digitálním světě existuje mnoho technologií i vzdělávacích zdrojů, které je…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 8:45
Chtěla bych se žáky vytvářet a zároveň bych k tomu chtěla využít digitální…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…