- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Optika – lom světla
Žáci se seznámí s paprsky, které se šíří ve stejnorodém prostředí. Poznají, jak se šíří a láme paprsek v nestejnorodých prostředích.
Optika – zákon odrazu světla
Žáci se seznámí se zákonem odrazu světla. Zjistí, jak se odráží přímočarý paprsek dopadající na rovinné zrcadlo.
Schrödinger, Gamow a Kaku: jak učit fyziku zajímavěji?
Fyzika je nepochybně jednou z nejnáročnějších disciplín, se kterými se mohou žáci, potažmo studenti, vůbec setkat. Přístupů, jak ji podat zajímavým či hravým způsobem, může být celá řada. My se podíváme na to, jak…
Výpočet neznámé veličiny
Některým žákům dělá problém vypočítat neznámou veličinu z fyzikálního vzorce. Prezentace slouží jako pomůcka k rychlému a bezpečnému určení neznámé veličiny. Část prezentace slouží k procvičování získaných znalostí.
Voda 3, dlouhodobé pozorování
Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu podporují badatelskou činnost žáků ZŠ. Cílem práce Voda 3, dlouhodobé pozorování bylo zpracování dat dlouhodobého pozorování, samostatné zpracování grafů, zlepšení…
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
Žáci počítají výsledný odpor sério-paralelně zapojených rezistorů v elektrickém obvodu, celkový proud, jednotlivá napětí na rezistorech a proudy procházející paralelně zapojenými rezistory. Vypočítané hodnoty si mohou…
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Prezentace je určena k prohloubení vědomostí ze znalosti výpočtu výsledného odporu paralelně zapojených rezistorů a z Ohmova zákona. Lze ji použít k individuální nebo skupinové výuce. Žáci se seznámí s prvním…
Optika – vznik světelných svazků
Obsahem prezentace je vznik rozbíhavých nebo rovnoběžných světelných svazků použitím bodového nebo plošného zdroje světla.
Optika – polostín, plný stín, vržený stín
Žáci se seznámí se vznikem polostínu, plného stínu a vrženého stínu. Budou řešit příklad na výpočet délky stromu.
Oxid uhličitý
Laboratorní práce, které vzniky v rámci projektu, si kladly za cíl podpořit zájem o výuku chemie a fyziky na ZŠ. Dalším cílem bylo přiblížení přírodních věd humanitněji zaměřeným žákům formou mediální výchovy,…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
2.3.2021 15:04
Jana Tučková
fórum Online setkávání
Dobrý den, nedostala jsem se do místnosti z důvodu naplněné kapacity na kurz APIV A:…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:56
fórum KLUB
Vždycky po Vánocích si vyprávíme s přáteli, co kdo dostal ke čtení . Já jsem dostala…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
2.3.2021 10:49
Legislativa na nic takového naštěstí nepamatuje a ani inspekce by po Vás něco takového…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|