- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Chemické domino
Materiál je tvořen souborem dominových her, keré slouží k procvičování nebo opakování prvků a sloučenin. Sady je nutné vytisknout (nejlépe na barevné papíry), rozstříhat po čárkovaných čarách a zalaminovat. Hra se…
Arény (aromatické uhlovodíky)
Materiál obsahuje pracovní list pro žáky a shrnující prezentaci. V pracovním listě jsou využity přesmyčky, doplňovačky, tzv. barevný dům aj.
Vzorce a názvy oxidů
Pracovní list je určen k procvičování vzorců a názvů oxidů. Je tvořen dvěma tabulkami se vzorci a názvy, je určen pro práci ve dvojicích. Žáci doplňují a vzájemně se kontrolují.
Anorganické názvosloví
Pracovní list je určen k procvičování vzorců a názvů halogenidů, oxidů, hydroxidů, kyselin a solí. Je tvořen dvěma tabulkami se vzorci a názvy, je určen pro práci ve dvojicích. Žáci doplňují a vzájemně se kontrolují.
Vzorce a názvy halogenidů
Pracovní list je určen k procvičování vzorců a názvů halogenidů. Je tvořen dvěma tabulkami se vzorci a názvy, je určen pro práci ve dvojicích. Žáci doplňují a vzájemně se kontrolují.
Bezpečnost práce a symboly
Pracovní list pro žáka k tématu Bezpečnost práce a symboly obsahuje šestici různorodých aktivit. Téma je shrnuto v závěrečné prezentaci.
Látky
Materiál slouží žákovi k získání orientace v pojmech souvisejících s látkami neboli soustavami z částic.
Přiřaď vzorce a názvy solí
Pracovní list je určen k procvičování vzorců a názvů solí. Je tvořen dvěma tabulkami se vzorci a názvy, je určen pro práci ve dvojicích. Žáci doplňují a vzájemně se kontrolují.
Vytvoř vzorce hydrogensolí
Materiál obsahuje 75 kartiček - 25 s kationty, 25 s anionty a 25 názvů hydrogensolí. Cílem žáků je poskládat vzorce hydrogensolí a poté vytvořit jejich název. Je vhodné pracovat ve skupinách – asi po 2 až 3 žácích.
Koncovky solí – domino
Žáci spojují vzorce solí s příslušnou koncovkou. Procvičují tak hravou a nenásilnou formou názvosloví solí. Po přiřazení koncovky danou sůl správně pojmenují. Je možno využít i k dalším aktivitám (je popsáno v…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|