- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Výuka environmentální výchovy a přírodopisu na ZŠ prostřednictvím badatelsky orientovaných aktivit
Článek představuje pedagogům celkem 10 projektů, které mohou být zajímavým zdrojem nápadů a inspirace pro uplatnění badatelsky orientovaných aktivit při výuce přírodopisu a environmentální výchovy.
Krytosemenné rostliny – růžovité
Materiál popisuje charakteristické znaky růžovitých, seznamuje s nejdůležitějšími zástupci, vysvětluje jejich význam a využití.
Krytosemenné rostliny – vrbovité
Materiál popisuje charakteristické znaky rostlin z čeledi vrbovitých a vysvětluje rozdíly mezi zástupci této čeledi.
Ptáci – veslonozí
Materiál popisuje stavbu těla, rozšíření, rozmnožování a způsoby obživy veslonohých ptáků a seznamuje s nejdůležitějšími zástupci této čeledi.
Ptáci – Tučňáci
Materiál seznamuje se stavbou těla, způsobem života, rozmnožováním a výskytem tučňáků a popisuje nejznámější druhy tučňáků.
Ptáci – vrubozobí
Materiál popisuje charakteristické znaky vrubozobých, vysvětluje jejich význam a seznamuje s nejdůležitějšími zástupci tohoto řádu.
Krytosemenné rostliny – vstavačovité
Materiál popisuje stavbu těla vstavačovitých, vysvětluje zvláštnosti rozmnožování a seznamuje zejména s našimi zástupci této čeledi.
Ptáci – Svišťouni
Materiál seznamuje s charakteristickými znaky ptáků z řádu svišťounů a popisuje nejvýznamnější zástupce tohoto řádu.
Ptáci – šplhavci
Materiál popisuje stavbu těla, rozmnožování, získávání potravy a chování šplhavců. Seznamuje s nejrozšířenějšími zástupci s důrazem na jejich rozšíření a význam.
Ptáci – Srostloprstí
Materiál seznamuje s charakteristickými znaky ptáků z řádu srostloprstých, jejich rozšířením a nejznámějšími zástupci.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|