RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 399

Nervová soustava

Prezentace slouží k zopakování učiva o nervové soustavě člověka. Jsou zde shrnuty nejdůležitější poznatky, které by si žáci měli pamatovat.

Mgr. Kateřina Hořejší, publikováno 23.8.2011 10:35, zhlédnuto 5340×, hodnocení: Hodnocení: 2

Vylučovací soustava člověka

Pracovní list slouží ke zopakování probrané látky na téma vylučovací soustava člověka. Obsahuje popis obrázků a několik otázek.

Ludmila Navrátilová, publikováno 11.8.2011 16:51, zhlédnuto 4965×, hodnocení: Hodnocení: 1

Pracovní list – Bobovité

Pracovní list navazuje na prezentaci Bobovité. Cílem je zopakování hlavních znaků této čeledi a rostlin, které do této čeledi patří.

Mgr Elena Sobotková, publikováno 11.8.2011 16:50, zhlédnuto 2842×, hodnocení: Hodnocení: 1

Hmyz – obecná charakteristika

Pracovní list je určený k zopakování učiva o hmyzu. Je zaměřen na vnější stavbu těla hmyzu a na shrnutí jeho vývoje a proměn.

Ludmila Navrátilová, publikováno 10.8.2011 15:38, zhlédnuto 7724×, hodnocení: Hodnocení: 1

Pracovní list – Vylučovací soustava

Pracovní list je doplňkem k prezentaci Vylučovací soustava. Cílem je zopakování učiva a pojmů.

Mgr Elena Sobotková, publikováno 10.8.2011 15:36, zhlédnuto 5750×, hodnocení: Hodnocení: 1

Čeleď hvězdicovité

Cílem prezentace je seznámit žáky se znaky a rostlinami z čeledi hvězdnicovitých. Součástí prezentace je i závěrečné opakování.

Mgr Elena Sobotková, publikováno 10.8.2011 15:36, zhlédnuto 3565×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dvouděložné rostliny – miříkovité

Cílem prezentace je seznámit žáky se znaky a rostlinami čeledi miříkovité.

Mgr Elena Sobotková, publikováno 3.8.2011 13:56, zhlédnuto 5071×, hodnocení: Hodnocení: 2

Riskuj – přehled organismů III.

Didaktická hra určená k opakování, procvičování a upevňování učiva o jednotlivých organismech. Hra je vhodná především pro interaktivní tabuli, kde k opakování žáci z jednotlivých skupin postupně sami volí otázku i…

Bc Monika Dudová, publikováno 29.7.2011 11:13, zhlédnuto 3987×, hodnocení: Hodnocení: 3

Riskuj – přehled organismů II.

Vědomostní hra sloužící k opakování a procvičování učiva o organismech. Hra je určena především pro interaktivní tabuli, kde žáci z jednotlivých skupin postupně sami volí otázku i odpověď.

Bc Monika Dudová, publikováno 29.7.2011 11:00, zhlédnuto 3485×, hodnocení: Hodnocení: 3

Riskuj – přehled organismů I.

Didaktická hra určená k opakování, procvičování a upevňování učiva o jednotlivých organismech. Hra je vhodná především pro interaktivní tabuli, kde k opakování žáci z jednotlivých skupin postupně sami volí otázku i…

Bc Monika Dudová, publikováno 29.7.2011 10:50, zhlédnuto 6130×, 4 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

181 — 190 z celkem 399


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.11.2019 18:20
Milá kolegyně, doufejme, že ti odpovědní projdou sebereflexí a konečně si přiznají, že…
15.11.2019 11:23
Gramotnosti – v našem případě schopnosti číst, počítat a využívat ICT techniku –…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
15.11.2019 11:12
Skupina Nakladatelství Dr. Josef Raabe
Dovednost dobře komunikovat a spolupracovat s dětmi, kolegy, rodiči, dalšími partnery…
17.11.2019 18:10
host
Michale, mluvíte mi z duše. Mám ve třídě podobné dítě a toto dítě má navíc…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…