- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Laboratorní cvičení - pozorování buněk v pokožce cibule
Prezentace by měla sloužit jako textová a obrazová podpora laboratornímu cvičení, které by mohlo doprovázet nebo navazovat na základní učivo o buňce.
Risk - poznáváme ryby, obojživelníky a plazy
Vědomostní soutěž, která by měla sloužit k opakování a poznávání zástupců ryb, obojživelníků a plazů.
Plazi
Prezentace sloužící jako obrazová a textová podpora k výuce plazů. V případě nefunkčnosti videa v prezentaci využijte přiložený videoklip.
Ploštěnci
Osmisměrka slouží k zopakování pojmů týkajících se ploštěnců. Žáci doplňují do textu chybějící slova, která potom vyhledávají v osmisměrce.
Dýchací soustava
Osmisměrka slouží k zábavnému opakování pojmů týkajících se dýchací soustavy. Žáci doplňují do textu pojmy, které následně vyhledávají v osmisměrce.
Kapradiny
Při vyplňování pracovního listu na téma kapradiny si žáci zopakují jejich stručnou charakteristiku a popis, připomenou si hlavní zástupce a zopakují si pojmy týkající se jejich rozmnožování.
Houby
Prezentace zpracovává téma říše hub, která zahrnuje kvasinky, plísně, houby s plodnicí a lišejníky. Učivo je doplněno pro názornost mnoha obrázky, které lze využít při samotném vysvětlování látky nebo při…
Přesličky
Při vyplňování pracovního listu na téma přesličky si žáci zopakují jejich stručnou charakteristiku a popis, připomenou si hlavní zástupce a zopakují si pojmy týkající se jejich rozmnožování.
Postavte si vlastní naučnou stezku
Malá „kuchařka”, jak s dětmi vytvořit vlastní naučnou stezku. Autorka čerpá z osobních zkušeností z tvorby NS Thomayerovy sady v Praze-Libni.
Zemětřesení - doplňovačka
Motivační doplňovačka na procvičování pojmů v rámci učiva o vnitřních geologických dějích (sopečná činnost a zemětřesení). Doplňovačku je možné použít jako pracovní list, nebo ji překreslit na tabuli a společně…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
|
7.12.2019 21:08
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Informace a závěry diskusních setkání s učiteli a dalšími zájemci o vzdělávání o…
|
|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
|
7.12.2019 8:50
Skupina Čtenářská gramotnost
Akce se konala 3. prosince 2019 v Olomouci na hejčínském gymnáziu. Stránka ukazuje…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:22
v blogu Referát Metodického portálu
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
|
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
|
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
|
|