RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 394

Třídění nerostů

Žáci se seznamují s tříděním nerostů, s jejich výskytem v přírodě, s jejich získáváním a využitím.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 19.10.2016 8:16, zhlédnuto 1847×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kosterní a svalová soustava

Žáci se seznamují s kosterní a svalovou soustavou, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 11.10.2016 8:13, zhlédnuto 2031×, hodnocení: Hodnocení: 3

Půda

Žáci se seznamují se vznikem a složením půdy, s půdními druhy, půdními typy, s půdotvornými činiteli a s jejich působením.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 27.9.2016 8:35, zhlédnuto 2404×, hodnocení: Hodnocení: 2

Savci - hlodavci, zajíci, šelmy

Žáci se seznamují se savci, konkrétně s hlodavci, zajíci, šelmami a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 20.9.2016 8:19, zhlédnuto 5578×, hodnocení: Hodnocení: 2

Nervová soustava a smyslové orgány

Žáci se seznamují s nervovou soustavou a smyslovými orgány, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 12.9.2016 8:07, zhlédnuto 1394×, hodnocení: Hodnocení: 2

Podmínky života na Zemi

Žáci se seznamují se základními podmínkami, bez nichž by nebyl na planetě Zemi možný život.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 30.8.2016 8:25, zhlédnuto 4764×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – ZVÍŘATA

Vydáváme se na cestu do živočišné říše. Pracujeme s textem o čápovi bílém, počítáme se zvířátky, hledáme ve větách ukryté živočichy a tvoříme přirovnání.

Hana Kleisová, publikováno 10.8.2016 7:41, zhlédnuto 4728×, hodnocení: Hodnocení: 3

Oběhová a mízní soustava

Žáci se seznamují s oběhovou a mízní soustavou, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 2.8.2016 9:46, zhlédnuto 1910×, hodnocení: Hodnocení: 3

Původ a vývin člověka, lidská plemena

Žáci se seznamují s původem a vývinem člověka, s jednotlivými fázemi vývoje. Také se dozvídají o lidských plemenech a antropologických typech člověka.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 14.6.2016 9:02, zhlédnuto 1844×, hodnocení: Hodnocení: 2

Horniny – vyvřelé, usazené, přeměněné

Žáci se seznamují s vyvřelými, usazenými a přeměněnými horninami, s jejich vznikem, získáváním, využitím a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 8.6.2016 8:52, zhlédnuto 2645×, hodnocení: Hodnocení: 3

31 — 40 z celkem 394
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
30.9.2019 8:22
Děkuji J. Vávrovi za teoretické zarámování mého příspěvku. Vždy jsem mile překvapen,…
10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
3.10.2019 12:46
Zkušená lektorka Helena Kumperová naváže na zářijové setkání s tématem asistenta…
30.9.2019 7:47
Zde popsaná metoda je modifikací KWL tabulky od Davida Ausubela (1963). Tu lze použít jak…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…