RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 394

Třídění nerostů

Žáci se seznamují s tříděním nerostů, s jejich výskytem v přírodě, s jejich získáváním a využitím.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 19.10.2016 8:16, zhlédnuto 1775×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kosterní a svalová soustava

Žáci se seznamují s kosterní a svalovou soustavou, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 11.10.2016 8:13, zhlédnuto 1966×, hodnocení: Hodnocení: 3

Půda

Žáci se seznamují se vznikem a složením půdy, s půdními druhy, půdními typy, s půdotvornými činiteli a s jejich působením.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 27.9.2016 8:35, zhlédnuto 2284×, hodnocení: Hodnocení: 2

Savci - hlodavci, zajíci, šelmy

Žáci se seznamují se savci, konkrétně s hlodavci, zajíci, šelmami a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 20.9.2016 8:19, zhlédnuto 5434×, hodnocení: Hodnocení: 2

Nervová soustava a smyslové orgány

Žáci se seznamují s nervovou soustavou a smyslovými orgány, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 12.9.2016 8:07, zhlédnuto 1332×, hodnocení: Hodnocení: 2

Podmínky života na Zemi

Žáci se seznamují se základními podmínkami, bez nichž by nebyl na planetě Zemi možný život.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 30.8.2016 8:25, zhlédnuto 4291×, hodnocení: Hodnocení: 2

Rádi bychom věděli, co přináší štěstí – ZVÍŘATA

Vydáváme se na cestu do živočišné říše. Pracujeme s textem o čápovi bílém, počítáme se zvířátky, hledáme ve větách ukryté živočichy a tvoříme přirovnání.

Hana Kleisová, publikováno 10.8.2016 7:41, zhlédnuto 4463×, hodnocení: Hodnocení: 3

Oběhová a mízní soustava

Žáci se seznamují s oběhovou a mízní soustavou, s jejich stavbou a funkcemi.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 2.8.2016 9:46, zhlédnuto 1821×, hodnocení: Hodnocení: 3

Původ a vývin člověka, lidská plemena

Žáci se seznamují s původem a vývinem člověka, s jednotlivými fázemi vývoje. Také se dozvídají o lidských plemenech a antropologických typech člověka.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 14.6.2016 9:02, zhlédnuto 1749×, hodnocení: Hodnocení: 2

Horniny – vyvřelé, usazené, přeměněné

Žáci se seznamují s vyvřelými, usazenými a přeměněnými horninami, s jejich vznikem, získáváním, využitím a s jejich zástupci.

Mgr. Věra Vlková, publikováno 8.6.2016 8:52, zhlédnuto 2498×, hodnocení: Hodnocení: 3

31 — 40 z celkem 394
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
25.6.2019 12:03
Skupina Demokracie zážitkem
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
25.6.2019 10:04
Skupina Gender
15.6.2019 16:41
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda může ředitelka mš nařídit pedagogům, aby nepřímou…
13.6.2019 11:25
Zapojte se do prázdninové akce pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem do škol.…
18.6.2019 8:06
Možná vám to přijde neuvěřitelné, ale v Americe mají neziskové vzdělávací instituce…
24.6.2019 18:42
Skupina PPUČ
Cílem letní školy PPUČ v roce 2019 je upevňovat a šířit sdílenou představu o…